מסלולי ג'יפים

טיולי שטח
כולם יודעים שישראל נחשבת למדינה יפה במיוחד – בכל זאת, מדובר במדינה שהינה אולי קטנה בשטחה, אך היא מציעה מגוון רחב של סוגי נופים: מרחבים ירוקים גדולים, חופי ים פסטורליים, מדבר קסום ומרגיע וסוגים נוספים של נופים.
אבל למרות שאין ויכוח על יופייה, רוב האנשים לא מכירים את כל פינות החמד והאתרים הקסומים שהמדינה מציעה והדרך הטובה ביותר לשנות את המצב ולהכיר את המדינה על בוריה היא באמצעות טיולי שטח.
טיולי שטח ברכבי 4X4 טומנים בחובם חוויה מאתגרת, ייחודית וקסומה, אשר טומנת בחובה גם את עצם ההתרגשות וההתלהבות מנסיעה בג'יפ בשטח וגם את האפשרות לראות מקרוב את הנופים המרהיבים ולעצור במגוון רחב של פינות חמד קסומות.

מגוון רחב של מסלולים
ארץ ישראל התברכה כאמור, במגוון רחב של מסלולי טיולים קסומים בטבע, כאשר, רוב המקומות מותאמים בין היתר גם לטיולי שטח בג'יפים.
כמובן, שבכדי להפיק את ההנאה המקסימאלית מאותם טיולי שטח, חשוב לבחור בקפידה את חברת הטיולים ולשים דגש על פרמטרים כמו:

  • הניסיון והרמה המקצועית של מדריכי השטח מטעמה של אותה החברה.
  • סוג ומצב הג'יפים בהם מתקיימים הטיולים.
  • אורכו של הטיול – ברוב המקרים, האורך ישתנה בהתאם למסלול.
  • מה כולל אותו הטיול – היכן עוצרים וכמה פעמים, האם הוא כולל הדרכות וסיפורים..
  • מחיר – כמובן, שגם למחיר הטיול תהיה השפעה על הבחירה, יחד עם זאת, חשוב לברר מה אתם עתידים לקבל בתמורה לאותו סכום כסף.

כמובן, שבמידה ויש אפשרות לקבל המלצות או חוות דעת על החברה, כדאי להכניס גם אותם למשוואה בהליך בחירת החברה.
חשוב לזכור, כי בחירה מושכלת באותה חברה, תהווה צעד חשוב ומשמעותי בדרך להנאה מקסימאלית מהטיול.
כאמור, לצד החברה, כדאי לבחור בקפידה גם את המסלול – ניתן לבקש מנציגי החברה הנבחרת המלצות על מסלולים מסוימים או לקבל את ההחלטה בהתאם לסוג הנופים אותם מעוניינים לראות ולחוות או בהתאם לאזור בארץ אליו מעוניינים להגיע.

מקבלים את ההחלטה הנכונה
כאשר מדובר בטיולי שטח, אין באמת סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר אותו ניתן לקבל ולכן, בחירה בחברת "היי הג'יפ" בבעלותו של איש השטח המנוסה יוסי הלפמן תהווה את הבחירה הנכונה.
חברת "היי הג'יפ" מתמחה בארגון והפקה של טיולי ג'יפים חווייתיים לקבוצות בסדרי גודל שונים, למשפחות ולבודדים.
הטיולים מותאמים באופן פרטני לדרישות, הצרכים והציפיות של המזמינים, כך שכל אחד יכול ליהנות מחוויה קסומה, מאתגרת ומהנה אשר נתפרת עבורו באופן אישי ויכולה לכלול בין היתר: עצירות בפינות חמד קסומות, סיפורים מיוחדים, פיקניק בלב הטבע ועוד…

מעוניינים לעשות את הצעד הראשון בדרך לאותם טיולי שטח מהנים ומלאי אדרנלין? מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם חברת "היי הג'יפ" וצוות החברה ישמח להעניק לכם את כל הפרטים והמידע על המסלולים והאפשרויות המוצעות על ידה.  

 

 

 

אם הגעתם לאתר המושקע החדש של היי הגיפ מסלולי ג'יפים אתם בטח מחפשים מסלול טיולי ג'יפים בארץ. גם אם יש לכם רכבי שטח וגם אין לכם אנחנו נעזור לכם למצוא היכן לטייל באחד מאלפי מסלולי ג'יפים בישראל, כמובן שלא נוכל לפרט כל אתר ואתר אלה ננסה להתרכז במקומות חשובים ומעניינם, כמו למשל טיולי ג'יפים בגליל העליון בהם תוכלו לטייל:

  • באזור הנחלים והמפלים של הירדן ההררי
  • לרחוץ בזאכי, בירדן בבניאס או בחצבאני
  • ליהנות משייט קיקים
  • אפשר גם סתם לדווש באופנים באגמון החולה
  • וצפייה בציפורים נודדות כשירה של נעמי שמר
  • תוכלו ליהנות מארוחות טובות בגליל העליון, "נחל על הדן "בקיבוץ דן וכן במסעדה איטלקית במושב בית הלל שלא תצאו רעבים ממנה
  • יש מירב מקומות לפיקניקים באזור, תצפיות נהדרות, ואף אפשר לחזות בחרמון המושלג

הצפון מיועד ומאורגן מאד לטיולים מסוגים שונים, מסלולי ג'יפים, סיורים מודרכים באזורי הנחלים והמפלים הרבים מאד המפוזרים בגליל.

יש גם טרקטורונים, שייט אבובים וקייקים, , רכיבה על אופנים, רכבל מנרה שבו יש פעילות מגוונת לכל המשפחה. סיור ביקבים שונים. וכמובן לא לפסוח על ראש פינה המושבה הנחמדה והשקטה.

לידה על ההר נמצאת בירת הגליל הלא היא צפת שמסביבה מאות קברי צדיקים, ומשם גם אפשר לתצפת על הכינרת והר מירון הגבוה בהרי ישראל. יש עוד מקומות רבים ויפים שאנחנו היי הגיפ טיולי ג'יפים בגליל העליון נוביל אתכם אליהם בשמחה  ועם בניסיון רב.

טיולי ג'יפים בגליל התחתון

מסלולי ג'יפים בגליל התחתון, מתמקדים במספר מקומות שאולי רבים ממכם שמעו, אך לא יודעים שהם נמצאים בגליל התחתון, שמורכב משלוש יחידות.

  1. הגליל התחתון המערבי אזור אלונים,
  2. הגליל התחתון המרכזי,
  3. ורמות הגליל התחתון המרכזי. מורכב מרכסי הרים נמוכים שצורתם מעוגלת שם נמצא את בקעת בית כרם, רכס שגור, בקעת סכנין, רכס יוטבת, רכס תרען ועוד.

החקלאות ומי השתייה בשטח ארץ זו נהנו שנים רבות עד 1932 ממי מעינות נקים וטובים, החקלאות היום ניזונה ממים שמגעים מצינור המגיע ישירות מהכינרת.

מקומות נוספים המוכרים לנו הם נחל תבור, שהוא אחד המקומות היפים בארץ של טיולי ג'יפים אתגרים ורטובים. רמות יששכר החללית ברכס סיירין בקעת יבניאל, מבנה הקרקע  באזור מורכב מרמות בזלת שנוצרו מהרי געש. באזור מספר רב של מושבים וקיבוצים החיים מחקלאות.

טיולי ג'יפים ברמות מנשה

מסלולי ג'יפים באזור רמות מנשה. מעינות רבים וקטנים נמצאים באזור יפיפה זה של נחלים זורמים מאות מעינות, תת קרקעיים שסיפקו את המים לעיר הקדומה קיסריה והועברו אליה באמת המים המפורסמת שאורכה כ 17 ק"מ. משם, יש באזור רמות מנשה אפשרות טיולי ג'יפים ברמות מנשה רבים החוצים את: 

  1. נחלי תנינים
  2. נחל דליה
  3. נחל שופט
  4. נחל שלף, ועוד

כמו כן אפשרות של רכיבה על סוסים, בחוות דובי המוכרת לטוב שם נתכבד בשתייה חמה וקרה, באזור צימרים נחמדים בקיבוץ דליה "זהר בדשא" וכן אפשרות להזמין ארוחת צהרים כשרה  בחדר אוכל של הקיבוץ. לא רחוק משם המושבה בת שלמה זכרו יעקוב,והעיר הדרוזית אוספיה.

אל תשכחו אנחנו בהיי הגיפ מסלולי ג'יפים נעשה לכם את הטיול המוצלח והמהנה ביותר.מומלץ מאד טיולי ג'יפים בדרך בורמה