טיולי ג'יפים במצפה רמון

מצפה רמון אטרקציות שטח

מצפה רמון נמצאת באזור גאוגרפי ייחודי ויפה, ליד מכתש רמון – שהוא המכתש הטבעי הגדול ביותר בישראל ובעולם. האזור היפה הזה מזמין מבקרים רבים וגם תיירים שבאים להתרשם מהנופים המדבריים הייחודיים.

מצפה רמון הוקמה כבר בשנת 1951, ויש בה מרכז מבקרים מרתק שמהווה מוקד עניין לבאים לאזור. אם אתם מתכננים טיול לאזור מצפה רמון – מומלץ ליהנות מהאפשרות לבצע טיולי ג'יפים באזור.

מצפה רמון היא עיירה קסומה אשר שוכנת בנגב ומושכת אליה לא מעט תיירים, מהארץ והעולם, בכל עונות השנה.
הקסם של מצפה רמון, טמון בראש ובראשונה בנופים המדבריים המרהיבים אשר מקיפים אותה ובאפשרויות לטיולים ייחודיים, לאטרקציות מעניינות, למפגשים עם אנשים מעניינים (שיש להם לא מעט סיפורים מרתקים) ולחוויות בלתי נשכחות.
אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר ולחוות הן את מצפה רמון עצמה והן את הסביבה המדברית הקסומה בה היא מוקפת, עוברת באותם טיולי ג'יפים במצפה רמון.
כאשר, טיולים אלו יכולים לטמון בחובם אתגר ברמה כזאת או אחרת ולהיות מותאמים עבור קשת רחבה של אנשים ובין היתר: משפחות עם ילדים, זוגות בחופשה רומנטית, קבוצות של חברים וקבוצות עובדים – כאשר, כל מה שצריך לעשות בכדי ליהנות ממענה על מלוא הציפיות מהטיולים, זה לבחור בחברת טיולים, אשר ערוכה לספק מענה על כל אותם הצרכים והציפיות מאותו טיול ג'יפים.

טיולי ג'יפים

איך להתכונן לטיול ג'יפים במצפה רמון?

אם החלטתם לפנות לחברה אשר מציעה שירות של טיולי ג'יפים במצפה רמון, לא תצטרכו לעשות הכנות מקדימות מרחיקות לכת – מעבר כמובן, ליצירת קשר עם החברה ולתיאום כל הפרטים לגבי הטיול המבוקש על ידכם.
יחד עם זאת, ישנן מספר החלטות מקדימות, אשר יסייעו לכם ליהנות מהטיול או מהחופשה (במקרים בהם הטיול מהווה חלק ממנה) בצורה המרבית ובין היתר:

  • תכנון מקדים של היום – האם טיול הג'יפים אמור להוות חלק מחופשה אותה אתם מתכננים לעשות במצפה רמון או בסביבה או שאתם מבקשים להגיע במיוחד לטיול. האם אתם מעוניינים לשלב באותו היום ביקור באטרקציות נוספות – טיולים רגליים, אטרקציות מדבריות אחרות, מסעדות ועוד.. ההמלצה היא לתכנן בצורה מפורטת ככל הניתן את אותו היום כולל הזמנת מקומות רלוונטיים בעת הצורך.
  • תקציב – אם יש לכם תקציב מסוים אותו אתם מעוניינים להקצות עבור אותה המטרה (הן עבור טיול הג'יפים עצמו והן לכל שאר הפעילויות אותם אתם מתכננים לשלב במהלך הביקור במצפה רמון), כדאי לקחת גם אותו בחשבון כחלק בלתי נפרד מהליך התכנון המקדים.
  • הרכב המטיילים – יש להתאים את היום ואת הביקור להרכב המשתתפים – כך שאם לדוגמא, אתם אנשים פרטיים אשר מתכננים ליהנות מטיול המותאם עבור משפחה עם ילדים קטנים. הדרישות והציפיות שלכם מאותו טיול ג'יפים במצפה רמון יהיו שונים מהצרכים של מנהלות רווחה אשר מתכננות טיולי ג'יפים עבור ועדי עובדים.

תכנון מקדים של אותו טיול ג'יפים או אותו יום במצפה רמון, יכול להתוות לכם את הדרך לעבר טיול ג'יפים חוויית, מהנה וייחודי, אשר יספק מענה על מלוא הציפיות שלכם ממנו.

מה רואים בזמן טיולי ג'יפים במצפה רמון?

טיולי ג'יפים שנערכים באזור מצפה רמון הם קודם כל הזדמנות לטייל במכתש רמון עצמו. מדובר, כאמור, בתופעת טבע ייחודית ובמכתש הטבעי הגדול בעולם. בתוך המכתש ישנם כמה מסלולי טיול שמתאימים לרכב 4*4 ממונע. הטיול במכתש באמצעות הג'יפ מאפשר להגיע גם לפינות חמד נסתרות שאין שום דרך אחרת להגיע אליהן.

הטיולים מתחילים בדרך כלל בסיור במעלה הר גוונים, שם ישנן שכבות קרקע עתיקות מעידנים גאולוגיים שונים. הים שבעבר כיסה את האזור הזה, הותיר אחריו שרידי מאובנים רבים שתמיד מרתק לראות. את המאובנים האלו אסור כמובן להוציא משטח המכתש, אך החיפוש אחר שרידים מיוחדים של יצורי ים עתיקים יכול להוות משימה משפחתית או קבוצתית מאתגרת ומהנה.

מראש הר גוונים ניתן לראות את הנוף של המכתש כולו, וזוהי נקודה שחייבים לעצור בה בזמן הטיול. המשך הטיול יעבור בנחל גוונים ובעין סהרונים, שם ניתן למצוא את חאן סהרונים – מצודה נבטית עתיקה ששימשה בעבר כנקודת עצירה לסוחרים שעוברים בדרך הבשמים.   

בנוסף לטיול במכתש עצמו, טיולי ג'יפים במצפה רמון כוללים מסלולים נוספים באזור. מדובר במסלולים שכוללים ואדיות וערוצי נחלים, וגם טיולים בעלי אופי הררי יותר. ליד מצפה רמון ניתן לבקר גם בדרך הבשמים המפורסמת – שהיא דרך מדברית ששימשה בעבר למסחר ולהעברת סחורות וחיברה בין חלקים שונים ברחבי המזרח התיכון.

טיולי ג'יפים במצפה רמון – חוויה בהתאמה אישית

טיולי ג'יפים במצפה רמון מאפשרים ליהנות מיום טיול חווייתי ביותר. משך הטיול תלוי ברצון של הקבוצה. ניתן לבצע טיול של שעתיים-שלוש וגם טיולים של יום שלם שמתחילים בבוקר מסתיימים אחר הצהריים. יש מגוון של אטרקציות באזור שאותן ניתן לשלב בטיול.

טיולי ג'יפים במצפה רמון הם טיולים שניתנים להתאמה אישית. יש יותר ממסלול אחד אפשרי באזור. הרכב האתרים שבהם ניתן לבקר יכול להיות מותאם לצרכים ולרצונות של הקבוצה.

מבחינת הרכב המשתתפים, טיולי ג'יפים באזור מתאימים לכל הגילאים ולכל סוגי הקבוצות. ההזדמנות לראות את נופי הנגב הנהדרים יכולה לרומם את רוחו של כל אדם ובכל גיל. ילדים ונוער אוהבים בדרך כלל במיוחד את החוויה של הנסיעה בג'יפ הפתוח. לכן מומלץ מאוד לשלב טיול מסוג זה במהלך כל חופשה משפחתית באזור מצפה רמון.

טיולי ג'יפים בעין עקב

המקום עין עקב הוא על שמם של 2 מעינות המבעבעים אל נחל עין עקב, שבעבדת בנגב התיכוני דרומית מזרחית למדרשת בן גוריון ע"ש דוד בן גוריון ז"ל. וצמוד נחל צין ועין עבדת. השם בערבית

עין אֻם כַּעְבּ שהסברו מעיין עקב המעיין נקרא עין עקב, על שם אבן צור שחורה שנמצאת בחלק העליון של המעיין ויש שינוי בינה לאבן הלבנה הנמצאת למטה בנחל.טיולי ג'יפים במצפה רמון, של היי הגיפ יקחו אתכם  בדרך ארבע על ארבע,במרחק של 6 ק'מ ממדרשת שדה בוקר עד לחניון טיולי ג'יפים בעין עקב, ומשם הליכה רגלית קצרה עד שהגענו למים הקרירים של עין עקב.

טיולי ג'יפים במצפה רמון

טיול ג'יפים מהווה דרך נפלאה להתנער מאבק חיי היום יום להתמלא באבק אמתי וטבעי של המדבר. אזור מצפה רמון הוא אזור מרתק ויפהפה שאפשר לבלות בו גם יותר מיום אחד טיולי ג'יפים במצפה רמון.

מצפה רמון נמצאת ליד מכתש רמון, שהוא פלא גאולוגי והמכתש הגדול ביותר בארץ, לצד שני המכתשים הנוספים – המכתש הקטן והמכתש הגדול.

מכתש רמון מלא בפינות נסתרות ויפות, אליהן ניתן להגיע בטיול ג'יפים. פינות אלו משופעות בחול צבעוני, במאובנים מתקופות היסטוריות שונות ובטבע מדברי ופראי.

בעזרת טיולי ג'יפים במצפה רמון ניתן לחקור את המכתש לאורכו ולרוחבו במגוון מסלולים. במהלך הטיול עם חברת היי הג'יפ באזור מצפה רמון, נעצור בכל המקומות היפים ביותר וגם נרד להליכה רגלית. את כל העצירות ניתן לתאם מראש וגם לשלב פיקניק בטבע או עצירה לשם אטרקציות שונות שניתן לעשות באזור.

טיול ג'יפים במכתש יכלול גם כמה קטעי נסיעה מדבריים מאתגרים, שמוסיפים לאקשן ולאדרנלין של הטיול.

מה יש לעשות באזור מצפה רמון

בנוסף לטיול במכתש עצמו, באזור מצפה רמון יש עוד הרבה אטרקציות ומסלולים שניתן לעשות. ממצפה רמון ניתן לצאת לטיול בבקעת צין, שבה עובר נחל צין – אחד הנחלים הגדולים והמרשימים בנגב. במהלך הטיול בבקעת צין יש כמה מקומות עצירה עם נוף נדיר ביופיו. הם כוללים גם את עין עקב ועין שביב, מעיינות נובעים מקסימים שבהחלט מצדיקים צילום כמה תמונות ושיתוף שלהן.

בנוסף, יש כמה מסלולים מרתקים שסובבים את מכתש רמון, וניתן להחליט מראש כמה זמן להשקיע בהם בהתאם לסוג הטיול וסוג הקבוצה.

למי מיועדים טיולי ג'יפים במצפה רמון

טיולי ג'יפים עם חברת היי הג'יפ מתאימים לקבוצות בכל הגדלים ובכל ההרכבים של אנשים אוהבי טבע ואדרנלין. נסיעה בג'יפ הפתוח היא הזדמנות לחוות את הטבע של הארץ שלנו באופן יותר ישיר. הטיולים מתאימים למשפחות, לקבוצות ממקומות עבודה ולכל אדם החובב נוף ואת המדבר הארץ הישראלי המיוחד שלנו.

כל הטיולים מותאמים אישית לקבוצה שאיתה מטיילים, וכוללים תיאום של סיורים רגליים בנקודות מעניינות במהלך הטיול וגם עצירה במסעדות משובחות או מוקדי אטרקציה אחרים – בהתאם לרצון הקבוצה.

היתרונות של חברת היי הג'יפ

חברת היי הג'יפ הוקמה על ידי איש השטח הוותיק יוסי הלפמן. היא מציעה טיולי ג'יפים בהתאמה אישית ברחבי הארץ. כל הטיולים כוללים הדרכה של אנשי הצוות, שהם לא רק נהגים מקצועיים, אלא גם תורמים מהידע שלהם על האזור שבו מטיילים.

טיולי ג'יפים במצפה רמון יכולים להתאים גם למי שאין לו ג'יפ ורוצה ליהנות מחוויית הטיול בג'יפים. הצוות של היי הג'יפ יידע לתפור מסלול טיול למידותיכם – מבחינת אזור הטיול, האטרקציות שיתווספו לו ומשך הזמן שלו.

טיולי ג'יפים במצפה רמון

את השם "מצפה רמון" כולנו שמענו, אבל מסתבר שרבים עוד לא זכו לבקר באזור. למה "זכו"? כי זה אחד המקומות היפיפיים בישראל, אחד המקומות המרהיבים בה עם השקט המדברי והנופים האין סופיים. מצפה רמון היא על שפת מכתש רמון, במרכז הר הנגב וכ-80 קילומטרים דרומית לבאר שבע.

באזור מצפה רמון יש לא מעט פעילות תיירותית, פעילות של סנפלינג ממצוק המכתש, ארוחות בטבע, סדנאות יוגה ומדיטציה בטבע טיולי סוסים וגמלים, סדנאות גיבוש, ימי כיף ואטרקציות רבות נוספות. אבל אחת הבולטות בהן, אחד מסוגי הטיולים הפופולאריים ביותר הוא של טיולי ג'יפים במצפה רמון.

להכיר ולחוות את השטח

בין אם אתם ראשי וועד עובדים של מקום עבודה מסוים ובין אם אתם מנהלים שרוצים להוציא את העובדים שלכם ליום נופש, בין אם אתם משפחה שרוצה חוויה לא שגרתית ובין אם אתם מארגנים כל קבוצה שהיא, אין כמו טיולי ג'יפים של היי הג'יפ במצפה רמון על מנת לספוג חוויה מדברית אמיתית.

זו הדרך הנוחה והבטוחה ביותר מכיוון שאפשר לשלב אותם יחד עם הליכה רגלית. אז הנה כמה אופציות  לטיול מעין זה במצפה רמון.

  • נחל צין – נחל צין הוא אחד מהמקומות היפים בארץ, נחל שעוד יש בו מים וצמחייה סביבו. אם אתם כבר מטיילים באזור, אין כמו טבילה במים צוננים ושילוב של מקומות כמו עין זיק ועין עקב.
  • הר כרכום – הר כרכום הוא ההר שלפי ההשערה הר סיני, ההר שהביא אליו אוירה מיוחדת ותחושה של קדושה. יש בו ממצאים שמתחברים לסיפורי התנ"ך והוא יפה ומיוחד ויש בו אתרים מדהימים. טיול ג'יפים במצפה רמון יכלול חצייה של מדבר פארן וטיפוס על הר כרכום.
  • מכתש רמון – אי אפשר באמת לעשות טיולי ג'יפים במצפה רמון בלי להגיע גם למכתש רמון. יש בו צורות גיאולוגיות מגוונות ויש בו לא מעט מה לראות, ואין כמו ג'יפ לנסוע בו באזור יחד עם הדרכה מקצועית.

טיולי ג'יפים בנגב

טיול ג'יפים חווייתי זה רק "היי הג'יפ"!

הדבר הנכון ביותר הוא לשכור ג'יפים מחברה מסודרת ואנחנו חברת "היי הג'יפ" זה בדיוק מה שאתם צריכים. אנחנו מחזיקים ברישיונות הרלוונטיים הן לג'יפ ככלי רכב והן לג'יפ ככזה שעושים בו שימוש להסעת נוסעים וכמובן בכל הביטוחים.

מעבר לכך נביא לכם מדריכים מנוסים שיידעו להתגבר על כל בעיה אם תהיה, מדריכים שיודעים לעצור בנקודות עניין חשובות וגם לספר לקבוצה לאן היא הגיעה. בא לכם לאכול במסעדה טובה? המדריך מטעמינו יוכל לכוון אתכם בדיוק למה שאתם מחפשים? רוצים לערוך פיקניק בשטח? אין בעיה, נוביל אתכם למקומות הטובים ביותר למטרה הזו. לא משנה מה תירצו לעשות בדרך ואיזו אטרקציה או פעילות תרצו לשלב, אנחנו ב"היי הג'יפ" איתכם. וכן, גם הסברים על המקומות בהם תעברו יהיו.

אין כמו טיולי ג'יפים במצפה רמון בשביל לברוח מהשגרה, בשביל לנשום אויר צח ובשביל להתמלא באנרגיות מחודשות. כל מה שצריך זה לעשות את זה נכון וחברת "היי הג'יפ" שמתמחה בתחום ויכולה לתת לכם מענה לכל עניין, היא החברה המתאימה לכם. נשמח לספק לכם חוויה בלתי נשכחת.

מסלולים טיולי ג'יפים  מצפה רמון

תחילת מסלול :עין עבדת גווי חווה, מעלה ערוד, בורות לוץ, עין עקב, נחל עקרב, מעלה נוח, הר ארדון, מעלה ערוד, נחל סרפד, עוברים אף בנחל אלות, ובמכתש רמון ,אפשר להגיע למצפה רמון  לריענון ותדלוק, לינת לילה אפשרי באכסניית אנה שהיא מעולה וזולה. הטיול מומלץ בעונות האביב סתיו וחורף. מסלול ארוך 4×4 בלבד מעל 100 ק"מ במספר ימים.

הכתובת הנכונה לטיול ג'יפים בסטנדרטים גבוהים

אם תקפידו לבחור בתבונה את אותה חברה אשר מציעה טיולי ג'יפים במצפה רמון, תוכלו להיות שקטים בידיעה שמלוא הבקשות והציפיות שלכם מהטיול יזכו למענה הולם.

לכן, תשמחו ודאי לגלות כי חברת היי הג'יפ בניהולו של איש השטח הוותיק יוסי הלפמן, יכולה להוות ללא כל ספק כבחירה האופטימאלית בעבורכם.

מוזמנים ליצור קשר עם החברה והצוות האדיב, ישמח להעניק לכם את כל הפרטים והמידע לגבי אותם טיולי ג'יפים במצפה רמון והסביבה.

טיולי ג'יפים בים המלח

להכיר ולחוות את השטח

בין אם אתם ראשי וועד עובדים של מקום עבודה מסוים ובין אם אתם מנהלים שרוצים להוציא את העובדים שלכם ליום נופש, בין אם אתם משפחה שרוצה חוויה לא שגרתית ובין אם אתם מארגנים כל קבוצה שהיא, אין כמו טיולי ג'יפים של היי הג'יפ במצפה רמון על מנת לספוג חוויה מדברית אמיתית.

באזור מצפה רמון יש לא מעט פעילות תיירותית, פעילות של סנפלינג ממצוק המכתש, ארוחות בטבע, סדנאות יוגה ומדיטציה בטבע טיולי סוסים וגמלים, סדנאות גיבוש, ימי כיף ואטרקציות רבות נוספות. אבל אחת הבולטות בהן, אחד מסוגי הטיולים הפופולאריים ביותר הוא של טיולי ג'יפים במצפה רמון.

זו הדרך הנוחה והבטוחה ביותר מכיוון שאפשר לשלב אותם יחד עם הליכה רגלית. אז הנה כמה אופציות  לטיול מעין זה במצפה רמון.

טיול ג'יפים חווייתי זה רק "היי הג'יפ"!

הדבר הנכון ביותר הוא לשכור ג'יפים מחברה מסודרת ואנחנו חברת "היי הג'יפ" זה בדיוק מה שאתם צריכים. אנחנו מחזיקים ברישיונות הרלוונטיים הן לג'יפ ככלי רכב והן לג'יפ ככזה שעושים בו שימוש להסעת נוסעים וכמובן בכל הביטוחים. את השם "מצפה רמון" כולנו שמענו, אבל מסתבר שרבים עוד לא זכו לבקר באזור. למה "זכו"? כי זה אחד המקומות היפיפיים בישראל, אחד המקומות המרהיבים בה עם השקט המדברי והנופים האין סופיים. מצפה רמון היא על שפת מכתש רמון, במרכז הר הנגב וכ-80 קילומטרים דרומית לבאר שבע.

אין כמו טיולי ג'יפים במצפה רמון בשביל לברוח מהשגרה, בשביל לנשום אויר צח ובשביל להתמלא באנרגיות מחודשות. כל מה שצריך זה לעשות את זה נכון וחברת "היי הג'יפ" שמתמחה בתחום ויכולה לתת לכם

בין אם אתם ראשי וועד עובדים של מקום עבודה מסוים ובין אם אתם מנהלים שרוצים להוציא את העובדים שלכם ליום נופש, בין אם אתם משפחה שרוצה חוויה לא שגרתית ובין אם אתם מארגנים כל קבוצה שהיא, אין כמו טיולי ג'יפים של היי הג'יפ במצפה רמון על מנת לספוג חוויה מדברית אמיתית.

באזור מצפה רמון יש לא מעט פעילות תיירותית, פעילות של סנפלינג ממצוק המכתש, ארוחות בטבע, סדנאות יוגה ומדיטציה בטבע טיולי סוסים וגמלים, סדנאות גיבוש, ימי כיף ואטרקציות רבות נוספות. אבל אחת הבולטות בהן, אחד מסוגי הטיולים הפופולאריים ביותר הוא של טיולי ג'יפים במצפה רמון.

מעבר לכך נביא לכם מדריכים מנוסים שיידעו להתגבר על כל בעיה אם תהיה, מדריכים שיודעים לעצור בנקודות עניין חשובות וגם לספר לקבוצה לאן היא הגיעה. בא לכם לאכול במסעדה טובה? המדריך

אין כמו טיולי ג'יפים במצפה רמון בשביל לברוח מהשגרה, בשביל לנשום אויר צח ובשביל להתמלא באנרגיות מחודשות. כל מה שצריך זה לעשות את זה נכון וחברת "היי הג'יפ" שמתמחה בתחום ויכולה לתת לכם

  • נחל צין – נחל צין הוא אחד מהמקומות היפים בארץ, נחל שעוד יש בו מים וצמחייה סביבו. אם אתם כבר מטיילים באזור, אין כמו טבילה במים צוננים ושילוב של מקומות כמו עין זיק ועין עקב.
  • הר כרכום – הר כרכום הוא ההר שלפי ההשערה הר סיני, ההר שהביא אליו אוירה מיוחדת ותחושה של קדושה. יש בו ממצאים שמתחברים לסיפורי התנ"ך והוא יפה ומיוחד ויש בו אתרים מדהימים. טיול ג'יפים במצפה רמון יכלול חצייה של מדבר פארן וטיפוס על הר כרכום.
  • מכתש רמון – אי אפשר באמת לעשות טיולי ג'יפים במצפה רמון בלי להגיע גם למכתש רמון. יש בו צורות גיאולוגיות מגוונות ויש בו לא מעט מה לראות, ואין כמו ג'יפ לנסוע בו באזור יחד עם הדרכה מקצועית.

 

טיולי ג'יפים

טיולי שטח
טיול ג‘יפים בשדה בוקר