טיולי ג'יפים בגלבוע

טיולי ג'יפים בגלבוע


הגלבוע הוא למעשה רכס הרים אשר מורכב מלא פחות מ-11 פסגות וביניהם: הר שאול, הר יצפור, הר ברקן ועוד.. גבולות רכס הגלבוע הם עמק יזרעאל במערב, עמק הירדן במזרח, נחל בזק בדרום ועמק חרוד בצפון.
שמורת טבע גלבוע, נחשבת לאחד מאתרי הטיולים הפופולאריים בישראל ובעיקר בעונת האביב, בה ניתן ליהנות מהמראה הקסום של איריס הגלבוע ומהפריחה הצבעונית והיפה, המהווה את נחלת האזור.
אבל עם כל הכבוד לעונת האביב, הגלבוע מהווה כיעד אטרקטיבי לטיולים גם בשאר עונות השנה, כאשר, בין האתרים המיוחדים אותם הוא מציעה למבקרים ניתן לציין את: גבעת יהונתן, חורבת נר, נחל יצפור, עין הסמל והר ברקן.
מי שמבקש לחוות את הקסם והיופי של הגלבוע, בצורה קצת שונה, חווייתית ומאתגרת, יגלה כי טיולי ג'יפים בגלבוע יכולים לספק מענה איכותי על כל ציפייה זאת.

טיולי ג'יפים

מסלול ג'יפים שטח – פעילות מהנה לכל מטרה

טיולי ג'יפים בגלבוע יכולים להוות כאטרקציה ופעילות חווייתית ומהנה אשר מתאימה למגוון רחב של מטרות ובין היתר:

  • ימי כיף וגיבוש לעובדים – כיום, כל בעל חברה או מנכ"ל של ארגון, מודע לחשיבות הגבוהה לימי גיבוש וכיף לעובדים. טיולי ג'יפים, יכולים להוות ללא כל ספק כאטרקציה המרכזית של אותם ימים.
  • בילוי משפחתי חווייתי ומגבש – זה הזמן להרחיק את הילדים מהמסכים ולאפשר להם לחוות את הטבע הקסום והנפלא של הגלבוע, בצורה קצת שונה. אין ספק כי טיולי ג'יפים חווייתיים יכולים להוות כאטרקציה חווייתית המתאימה לילדים בטווח רחב של גילאים.
  • בילוי רומנטי – טיול ג'יפים בגלבוע, יכול להיות חלק בלתי נפרד מחופשה זוגית רומנטית. קיימת אפשרות גם לבקש ולעצור בנקודות תצפית מרהיבות – כך שיש גם כאלו, אשר מנצלים את הטיולים להצעות נישואין רומנטיות ומיוחדות.
  • קבוצות של חברים (או משפחה מורחבת) – טיולי ג'יפים, יכולים גם להוות כחוויה מגבשת ומהנה עבור קבוצות של חברים בגילאים שונים או עבור בני משפחה מורחבת המחפשים אחר פעילות משותפת, אשר יכולה להתאים לכולם.

למעשה, טיולי ג'יפים בגלבוע, יכולים להתאים עבור כולם – כל מי שמבקש' לחוות את הטבע הקסום ולהכיר את האתרים הייחודיים של הגלבוע, עתיד לגלות כי הדרך הטובה ביותר ליהנות ממענה על אותה הבקשה, עוברת בטיולי ג'יפים בגלבוע ובסביבה.

טיולים בגלבוע זה הזמן לחוות וליהנות

אני אוהבת טיולים ואני אוהבת אתגרים, כך שברור שהשילוב בין 2 הדברים גם יחד זה שילוב מנצח בעבורי.
כך, שכאשר עלה במשפחה המורחבת שלנו הרצון לצאת לאיזה פעילות מגבשת, לא היה לי ספק שאני הולכת להציע את האפשרות של טיולי ג'יפים.
מכיוון שלאף אחד מבני המשפחה שלי אין ג'יפ, החלטנו למצוא חברה אשר תארגן עבורנו את הטיול.
עוד לפני שנגשנו לבחירת החברה, דיברנו בינינו על אזור מועדף בארץ לטיול והגענו למסקנה שאזור הגלבוע יכול לענות באופן מושלם על הדרישות שלנו.
אז אחרי שקיבלנו גם החלטות כלליות לגבי התאריך ולגבי כמות האנשים, התחלנו בחיפוש חברה אשר מציעה טיולי ג'יפים בגלבוע ובסופו של דבר, דרך המלצות חמות הגענו לחברת "היי הג'יפ" וליוסי הלפמן הבעלים.

מסלול ג'יפים בשטח- הנאה צרופה

כבר בשיחות הראשונות עם יוסי מ"היי הג'יפ" היה חשוב לי להעביר שאנחנו משפחות עם ילדים בגילאים שונים ושחשוב לנו שאותם טיולי ג'יפים בגלבוע, יותאמו לכולם – לאחותי יש תאומים בני 5 והיה לי חשוב לבדוק באופן פרטני שהטיולים מותאמים גם לילדים בגילאים כאלו, יוסי הרגיע אותי ואמר לי שאין מה לדאוג ושכולם הולכים ליהנות – ספוילר, הוא כמובן, צדק, הילדים היו בעננים מרוב התלהבות.
בכל מקרה, בסבלנות רבה הוא נתן לי את כל הפרטים על הג'יפים ועל המסלולים האופציונאליים ובסוף כאמור, בחרנו את מה ששמנו על השולחן בהתחלה את אותם טיולי ג'יפים בגלבוע.
ובכן, תקשיבו אם הייתי בוחרת לסכם את הטיול ב-2 מילים אז הייתי בוחרת במילים "הנאה צרופה". אבל בפועל זה היה הרבה יותר מזה, זה היה טיול חווייתי, כייפי, מאתגר, ייחודי מעניין – היינו קבוצה של 15 אנשים בגילאים שונים וכולם פשוט נהנו – ובסופו של דבר, כל מי שמתכנן פעילות למשפחה המורחבת שם לעצמו למטרה להבטיח הנאה של כל המשתתפים, אז במקרה הזה, המטרה הזאת הושגה.

טיולי ג'יפים ברמת הגולן

קצת על הגלבוע

לסיום אשתף קצת במסלול של טיולי ג'יפים בגלבוע, בגדול, המסלול חוצה את הר הגלבוע וכולו עובר בין נופים מרהיבים, הנופים קצת השתנו במהלך הטיול ונעו בין גבעות ירוקות, צמחיה מרשימה וגולת הכותרת – תצפית מלמעלה על עמק חרוד המושלם.
בדרך כמובן, עשינו עצירות בפינות מרהיבות, שתינו קפה עם עוגיות, שמענו סיפורים והסברים על מה שאנחנו רואים ובעיקר נהנינו מהשילוב שבין החוויה של נסיעה בג'יפ בשטח, לבין הנופים עוצרי הנשימה לבין הבילוי הכיפי והמהנה עם המשפחה – בילוי שבימים אלו מעריכים את חשיבותו אפילו יותר מאשר בעבר.

אין כל ספק כי טיולי ג'יפים בגלבוע יכולים להתאים לקשת רחבה של אנשים, יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות אשר טיולים אלו טומנים בחובם, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בצורה נכונה את חברת טיולי הג'יפים המתאימה.
חברת היי הג'יפ בהנהלתו של יוסי הלפמן, יכולה להוות ללא כל סיבה כבחירה הנכונה למטרה – החברה המקצועית והמנוסה, מתמחה בטיולי ג'יפים מאתגרים וחווייתיים באתרי הטבע היפים והקסומים בישראל ובין היתר גם בגלבוע.
מוזמנים ליצור קשר עם החברה ולעשות צעד בדרך לחוויה בלתי נשכחת.

לסיכום, מעבר לעובדה שאני ממליצה על חברת היי הג'יפ ועל הטיולים שלה רוצה גם להוסיף, שכל מי שמחפש רעיון לפעילות מגבשת לקבוצה קטנה או גדולה, יגלה שטיולי ג'יפים בגלבוע או במקומות אחירם, יהווה ללא כל ספק את הבחירה הטובה ביותר אותה הוא יכול לעשות..

טיולי ג'יפים