טיולי ג'יפים בגליל המערבי

טיולי ג'יפים בגליל המערבי

הגליל המערבי הוא כידוע חלק מאזור הגליל והוא משתרע מעמק זבולון, הר הכרמל, בקעת בית נטופה ונחל קישון בדרום ועד ראש הנקרה שבצפון. יש בו הרים גבוהים ונחלים שעוברים בהם לאורכם ולרוחבם, יש בו בעלי חיים כמו חזירי ים וציפורים, חורש ים תיכוני ובכלל, יש בו נוף מרהיב. 

הגליל המערבי מציע לא רק נופים מרהיבים וירוקים, אלא גם מגוון רחב של אתרי טיולים מעניינים, כאשר, רבים מהם מותאמים גם לטיולי ג'יפים מאתגרים וחווייתיים.
אזור הגליל המערבי משתרע על פני שטח רחב ידיים, אשר מתחיל בראש הנקרה בצפון ומגיע עד לעמק זבולון והר הכרמל בדרום.
בגליל המערבי ניתן למצוא לא מעט מסלולי טיולים מאתגרים וחווייתיים, הנחשבים כאופטימאליים עבור טיולי ג'יפים ובין היתר: יער בירייה, אזור נחל געתון, הר מירון ועוד..

הגליל המערבי מהווה כיעד אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים, זוגות וקבוצות גדולות וזאת הודות לנופים המרהיבים, לנחלים, לאתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים, שמורות הטבע, הצימרים הרומנטיים, המסעדות המיוחדות וכמובן, גם מסלולי הטיולים אותם הוא מציע בעבורם.
כך יוצא שכל מי שמעוניין באותם טיולי ג'יפים בגליל המערבי, יוכל ליצור לעצמו תוכנית עשירה, אשר כוללת גם אטרקציות נוספות – הטיולים יכולים להוות גם כגולת הכותרת של חופשה גלילית בת מספר ימים.

טיולי ג'יפים

מהיכן להזמין אטרקציות בגליל המערבי?

אם החלטתם על טיול ג'יפים בגליל המערבי, בשלב הבא, חשוב שתבחרו את החברה המתאימה ממנה תזמינו את הטיולים.
בהליך בחירת החברה מומלץ לשים דגש עם פרמטרים כגון:

  • ניסיון – ההמלצה היא לבחור בחברה בעלת ניסיון רב בהוצאת טיולי ג'יפים הן באזור הגליל המערבי והן בכלל. כאשר, כדאי גם לבדוק שהחברה נחשבת לבעלת שם ומוניטין בתחומה.
  • שירותים – מומלץ לברר כמה שיותר פרטים לגבי השירותים הפרטניים המוצעים על ידי אותה החברה – עבור מי מיועדים טיולי הג'יפים המוצעים על ידי החברה, מהם תכני הטיולים ומהם המסלולים האופציונאליים.
  • לקוחות/ המלצות – כדאי לבדוק מי נמנה על רשימת הלקוחות המרוצים של החברה – דבר זה רלוונטי בעיקר עבור חברות וארגונים אשר מבקשים שהטיול יהווה חלק מיום הכיף או יום הגיבוש אותו הם מתכננים לעובדים שלהם. אם יש אפשרות לקבל המלצות על אותה החברה, דבר זה גם יוכל לסייע בגיבוש ההחלטה.
  • מענה על צרכים פרטניים – אם יש לכם צרכים או בקשות מיוחדות מאותם טיולי ג'יפים בגליל מערבי, חשוב לוודא שהחברה אכן ערוכה לספק מענה על אותם הצרכים.
  • תקציב – גם לתקציב אשר יוקצה למטרה תהיה השפעה על הבחירה. במקום הזה, קיימת חשיבות גבוהה לבדוק מה מקבלים תמורת הכסף אותו מתבקשים לשלם – מה אורך הטיול, מהו כולל, מה הניסיון והרמה המקצועית של החברה, כל אלו יהווה כפרמטרים אשר יכולים להשפיע על המחיר ובמקרים רבים, שווה לשלם קצת יותר בכדי ליהנות מהם.

אם אתם חושבים על טיולי שטח, אין ספק ש-טיולי ג'יפים בגליל המערבי יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים ורוצים, ויש בו מסלולים שיכולים להתאים למשפחות, לאנשים בוגרים, לקבוצות מהעבודה או כל חבורה אחרת שרוצה לשנות קצת אוירה וליהנות מטיול אקסטרימי ומרגש. טיולי שטח בגליל המערבי יכולים להיות חוויה של ממש ולא חסרים מסלולים באזור הזה לטיולים מעין אלו, והמדריכים שלנו בחברת "היי הג'יפ" ישמחו להעביר לכם את החוויה הזו.

עם "היי הג'יפ" הטיול שלכם יהיה מושלם!

אז למה כדאי לכם לקחת אותנו ובעיקר את המדריכים המדהימים שלנו? כי אצלנו ב"היי הג'יפ" המדריכים חיים ונושמים את השטח, מטיילים בו המון בעצמם ומלווים אין סוף קבוצות. הניסיון העשיר שלהם יחד עם היכולת ההדרכתית שלהם, היידע העשיר שלהם בכל מקום שהוא והרצון שעז שלהם לספק לכם חוויה בלתי נשכחת, פשוט מנצחים! הם יוכלו לכוון אתכם לכל מסעדה איכותית שתרצו, לכל מקום בו תוכלו לעשות פיקניק, להסביר לכם על אתרים היסטוריים ולהשאיר לכם המון טעם של עוד!

קחו איתכם מדריך מיומן למסלול ג'יפים בצפון

יש קבוצות שבטוחות שהן לא צריכות הדרכה, וכל מה שהן צריכות הוא לשכור את הג'יפים ולנסוע. אבל אם אתם רוצים שהטיול יהיה מהנה, אם אתם רוצים שהוא יהיה חווייתי ויעבור ללא כל תקלה, אתם צריכים מדריך מיומן שילווה אתכם מהיי הגי'פ. למה? קודם כל כי יש לו ניסיון עם ג'יפים. טיולי שטח יכולים להיות עם לא מעט הפתעות בדרך וגם אם אתם בטוחים שאתם הנדימנים מדהימים, כדאי מאוד שיהיה איתכם גם מי שחי ונושם ג'יפים.

בנוסף, מדריך מיומן של היי הג'יפ גם יחסוך לכם לא מעט טעויות ניווט וזמן יקר. הוא הרי מכיר את השטח בו אתם נוסעים ויכול גם לקחת אתכם לנקודות עניין טובות בשבילכם. גם אם אתם צריכים להוסיף לתשלום בשביל מדריך כזה, אין ספק שזה יהיה כדאי לכם. אז קדימה, אל תהססו וקחו מדריך מנוסה לטיול.

ציוד חילוץ וגרירה

טיולי שטח כשמם כן הם וכמובן שתמיד יכולות להיות בעיות. אתם צריכים מדריך מיומן של היי הג'יפ שיסייע לכם גם מבחינה טכנית אם תהיינה בעיות אבל אתם גם צריכים לדאוג שיהיה ציוד חילוץ. ציוד כזה יסייע לכם לצאת מבוץ או מכל בור שהוא, יסייע לכם לחזור מהר למסלול ולהמשיך אותו. כמובן שצריך לוודא שהג'יפים מתוחזקים ושהם כשירים לנסוע בתוואי דרך כזה. הג'יפים של היי הג'יפ עוברים טיפולים על ידי מוסכים שמתמחים בג'יפים 4X4.

טיולי שטח יכולים להיות מהנים במיוחד אם חושבים על כל פרט ופרט. הם מאתגרים וכיפיים ואם מארגנים אותם נכון הם יכולים להיות חוויה של ממש. תמיד טוב להיעזר בחברה עם ניסיון בתחום, חברה ששמה לעצמה למטרה להוביל טיולים ג'יפים כייפים ומיוחדים ללקוחות שלה.

טיולי ג'יפים בגליל המערבי

אחד מהאזורים היפים והמגוונים לטיולי ג'יפים הוא הגליל המערבי, שהוא אזור גאוגרפי ,בצפון מערב מדינת ישראל ונושק לים. בצדו המערבי הוא משתרע מראש הנקרה בצפון, מגיע עד לנחל קישון עמק זבולון ,הר הכרמל ובקעת בית נקופה .כמו כן חובק את חלקו המערבי של הגליל העליון וגם חלק מהגליל התחתון .מבחינת הנוף ,הגליל המערבי מגוון מאד, הכולל חופי ים מדהימים ביופיים, הרים גבוהים ונחלים רבים המשתלבים בהם בצורה נחרצת. באזור טיולי ג'יפים בגליל המערבי, עדיין נותר חורש ים תיכוני, שבו אפשר לפגוש בעיקר חיות בר.

  • שועלים, 
  • חזירי בר
  • , ארנבות, 
  • שפני סלע 
  • וציפורים מסוגים שונים. 

באזור הגליל המערבי מספר של מוסדות לימוד חשובים כמו: המכללה האקדמית גליל מערבי. שרות רפואי ניתן "במרכז הרפואי לגליל "הנמצא בנהריה. בתקופות קדומות, האזור של הגליל המערבי היה מחולק בין שבט אשר לשבט נפתלי. בתקופה הציונית נעשו מאמצים רבים לרכישת קרקעות באזור, מכיוון שבאזור לא הייתה דריסת רגל רחבה ליהודים. בימי מלחמת השחרור נכבש האזור ע"י חטיבת כרמלי וחטיבת יפתח ,שבמבצע חירם פינו את הכפרים איקרית ,ובירעם ליד קיבוץ סאסא וברעם. שניהם קיבוצים של תנועת השומר הצעיר. חלק מהמועצות המקומיות בגליל המערבי:

  • שלומי, 
  • מזרעה,
  •  כפר ורדים,
  •  פסוטה, 
  • מעיליא, 
  • כפר יאסיף,
  •  אבו סנאן.
  •  הערים השייכות למועצה האזורית גליל מערבי הם: נהריה כמובן, עכו עיר נחמדה ומעניינת, מעלות תרשיחה, כרמיאל, סח'נין, טמרה, ושפרעם . יש כפרי דרוזים רבים באזור הגליל המערבי המזמינים ומארחים את המטיילים הרבים לאירוח בצימרים הנמצאים באזור. אפשר להנות מארוחות
  • במסעדות דרוזיות רבות ומפתות,
  • סיור רגלי באזור
  • טרקטורונים בנחל דישון, 
  • רכיבה על סוסים, 
  • מסע אופניים ,
  • סנפלינג במערת הקשת,
  •  קטיף דובדבנים , 
  • סיורים בנחל אכזיב .
  •  המונפורט, 
  • מבצר יחיעם
  •  מערת הקשת ליד קיבוץ אדמית על רכס ההר.
  •  אפשר לבקר בכפר הציורי פקיעין. 
  • יער בירייה 

וכפר ורדים. כפר, שהוא ישוב מבוסס וחדשני בו חיים אנשים בעלי ממון, שעזבו את הערים הגדולות למען איכות חיים שונה. ראוי לציין את אחד הפרויקטים היפים והמרגשים באזור הגליל המערבי, הוא גן התעשיה תאפן , שהוא פרויקט הדגל הנחשב לסמל חדשנות ומצוינות תעשייתית. יש בו מספר רב של מפעליים ליצוא, המעסיקים מעל 5000 עובדים ומיצרים 10אחוז מהיצוא התעשייתי של מדינת ישראל. את הפרויקט הקים האיש והאגדה, סטף ורטהיים התעשיין, שלא נח לרגע .יזם בנשמתו ותרם רבות לביטחון מדינת ישראל. לסיום אני רוצה להזמין את עם ישראל לאזור שונה. שלא כמו אזור טיולי ג'יפים בפלמחים כאן בגליל המערבי הכול שונה, מבנה הקרקע, אוכלוסיית החיות, החורש הטבעי, כמויות המים בנחלים . מקומות הבילוי והנופש הרבים נמצאים בהישג יד בכל מקום ומקום שם נבקר ב- טיולי ג'יפים של היי הגיפ בהנהלת יוסי הלפמן.

טיולי ג'יפים בגליל המערבי

טיולי שטח בגליל המערבי על ג'יפים יכולים אם כן להיות רבים ומגוונים, ואם אתם מחפשים מסלולים כאלו הנה שני רעיונות. הראשון הוא יער ביריה, יער שמשתרע על פני 20 אלף דונם והוא מגיע מאזור צפת ועד לחצור הגלילית וראש פינה. יש בו מעיינות, קברי צדיקים, בור סיד, בוסתנים, צמחייה עשירה ומצפורים, ומסלול נוח לנסוע עליו.

מסלול נוסף לטיול ג'יפים בגליל המערבי הינו לנחל הגעתון וההגעה אליו תהיה מנהריה מערבה. יש בו צמחיית נחלים עם חורש טבעי, יש בעלי חיים ויש המון מה לראות. אפשר לראות בטיול גם שרידי חווה חקלאית עוד מהתקופה העות'מנית.

קחו איתכם מדריך מיומן

בנוסף, מדריך מיומן גם יחסוך לכם לא מעט טעויות ניווט וזמן יקר. הוא הרי מכיר את השטח בו אתם נוסעים ויכול גם לקחת אתכם לנקודות עניין טובות בשבילכם. גם אם אתם צריכים להוסיף לתשלום בשביל מדריך כזה, אין ספק שזה יהיה כדאי לכם. אז קדימה, אל תהססו וקחו מדריך מנוסה לטיול. הגליל המערבי הוא כידוע חלק מאזור הגליל והוא משתרע מעמק זבולון, הר הכרמל, בקעת בית נטופה ונחל קישון בדרום ועד ראש הנקרה שבצפון. יש בו הרים גבוהים ונחלים שעוברים בהם לאורכם ולרוחבם, יש בו בעלי חיים כמו חזירי ים וציפורים, חורש ים תיכוני ובכלל, יש בו נוף מרהיב.

אם אתם חושבים על טיולי שטח, אין ספק שטיול ג'יפים בגליל המערבי יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים ורוצים, ויש בו מסלולים שיכולים להתאים למשפחות, לאנשים בוגרים, לקבוצות מהעבודה או כל חבורה אחרת שרוצה לשנות קצת אוירה וליהנות מטיול אקסטרימי ומרגש. טיולי שטח בגליל המערבי יכולים להיות חוויה של ממש ולא חסרים מסלולים באזור הזה לטיולים מעין אלו.

 

ציוד חילוץ וגרירה

טיולי שטח כשמם כן הם וכמובן שתמיד יכולות להיות בעיות. אתם צריכים מדריך מיומן שיסייע לכם גם מבחינה טכנית אם תהיינה בעיות אבל אתם גם צריכים לדוג שיהיה ציוד חילוץ. ציוד כזה יסייע לכם לצאת מבוץ או מכל בור שהוא, יסייע לכם לחזור מהר למסלול ולהמשיך אותו. כמובן שצריך לוודא שהג'יפים מתוחזקים ושהם כשירים לנסוע בתוואי דרך כזה. כדאי לוודא שאת הטיפולים הם עוברים על ידי מוסכים שמתמחים בג'יפים 4X4.

טיולי שטח יכולים להיות מהנים במיוחד אם חושבים על כל פרט ופרט. הם מאתגרים וכיפיים ואם מארגנים אותם נכון הם יכולים להיות חוויה של ממש. תמיד טוב להיעזר בחברה עם ניסיון בתחום, חברה ששמה לעצמה למטרה להוביל טיולים ג'יפים כייפים ומיוחדים ללקוחות שלה. יש קבוצות שבטוחות שהן לא צריכות הדרכה, וכל מה שהן צריכות הוא לשכור את הג'יפים ולנסוע. אבל אם אתם רוצים שהטיול יהיה מהנה, אם אתם רוצים שהוא יהיה חווייתי ויעבור ללא כל תקלה, אתם צריכים מדריך מיומן שילווה אתכם. למה? קודם כל כי יש לו ניסיון עם ג'יפים. טיולי שטח יכולים להיות עם לא מעט הפתעות בדרך וגם אם אתם בטוחים שאתם הנדימנים מדהימים, כדאי מאוד שיהיה איתכם גם מי שחי ונושם ג'יפים.