טיולי ג'יפים בגליל העליון

טיולי ג'יפים בגליל העליון

אטרקציות בגליל העליון

הגליל העליון שלנו הוא שמורת טבע אחת גדולה וירוקה .נתון זה מביא מטיילים רבים בכול ימות השנה, ומושך מטילים רבים ברגל או ברכב. אפשר ליהנות באזור מאטרקציות שונות ומגוונות, לצאת לשייט קייקים ,באחד מהנחלים הרבים, קייקי כפר בלום לדוגמה. ישנם מסעדות רבות ומגוונות, באזור קריית שמונה בית הלל ,דג על הדן, ועוד. אפשר אף לצאת למסע בשביל ישראל הלוקח אותנו מקיבוץ דן בצפון ועד אילת בדרום. את אותו המסע אפשר לעשות תוך כדי טיולי ג'יפים שהם יקרים יותר, וכמובן רמת הקושי קלה יחסית ,להליכה של מס שבועות.

קברי צדיקים

.באזור אף מספר רב של קברי צדיקים שאנשים רבים מכל הארץ ,מגעים על מנת לקבל כוח ולהתחזק. באזור יש את אגם החולה מפגש ענק של להקות ציפורים נודדות ,שפשוט רק להביט וליהנות מיופים הצבעוני. גם אותם אנשים המתעניינים בארכאולוגיה ימצאו כאן שרידים מתקופות עבר של הביזנטיים, והעות'מאניים .יש אתר החלקה על הקרח במרכז קנדה שבמטולה. כהכנה לסקי בחרמון. המקומות החשובים והמוכרים בגליל העליון הם
שמורת תל דן ,שבה יש 3 מסלולי הליכה רגלית, בתוך זרמי מים שוצפים ,השרכים של שיחי נהרות הנותנים למקום צל גדול ,לכל אורכו של המסלול של אחד המקומות המיוחדים, בישראל.

"צוק מנרה" אטרקציות שטח.

מעל קריית שמונה העיר הצפונית אנחנו יכולים לצפות בצוק מנרה שבו הרכבל הארוך במדינה הנמצא ברכס הרי נפתלי, יש שם פעילות רבה לכל המשפחה כמו מגלשות מיוחדות. טרמפולינות, ומסלולי אופנים אתגריים ומסוכנים במיוחד. בהמשך טיולי ג'יפים בגליל העליון ,ניקח אתכם למעלה נחל חרמון הוא הבניאס. שהוא אחד משלושת מקורות הירדן שהנוספים אליו הם נחל שניר, ונחל דן. הנחל זורם בקניונים עוצמתיים ובו מפלים רבים ומקומות תצפית מופלאים, בתוך צמחיה עשירה ויפה.

טיולי ג'יפים בצפון

נחל הג'ילבון

נחל הג'ילבון מאופיין במימיו הצלולים והקרים ,הזורמים בדרכם לעמק החולה . בהמשכו נגיע למפל דבורה, ומפל הג'לבון .יש אפשרות לסיור מיתולוגי לערוך ביקור קצר בבית הכנסת העתיק בכפר דבורה. הצעה חשובה מאד. אין לשכוח בגד ים ונעלי ספורט שתוכלו להרטיב אותם בעונת הקיץ החמה בה אתם עורכים את טיולכם ומגעים לשם כמובן עם חברת היי הג'יפ טיולי ג'יפים בגליל העליון.

ראש פינה המושבה.

ברור מאליו שיש לעבור בראש פינה, מושבה נחמדה ונעימה לטיול רגלי קצר ומשם נוכל לתצפת על אזור הגליל העליון ממראה הציפור. ראש פינה עברה שימור ושחזור לימים עברו, הודות להיסטוריה רבת השנים והחשיבות של מושבה יפיפייה זאת. אפשר לבקר בבית הכנסת העתיק, שאותו הקים מי אם לא הברון רוטשילד, כמו כן רצוי מאד לבקר בבית הקברות המעניין של המקום בא קבורים ראשי המתיישבים ולתת להם את הכבוד הראוי לפועלם המדהים. לסיכום .אני רוצה לומר שהביקור הזה ברחובותיה של ראש פינה עם גגות הרעפים האדומים ,והחצרות המושקעות והפורחות, עם אבני דרך הקטנטנות, מזכירה לי ,ולרבים עיירות אירופאיות יפיפיות שקטות שלוות ,ומזמינות לחזור שוב, וכמעט שחכתי בכניסה לישוב קניון קטן ומפנק שם תוכלו להיכנס לאחד מבתי הקפה ואולי לאחת המסעדות המעולות הנמצאות במרחב הקניון. מראש פינה בדרכנו הביתה לאחר יומיים של טיולי ג'יפים מרתקים

העיר הציורית צפת

,נעבור בעיר צפת המכונה בירת הגליל שלידה עשרות קברי צדיקים, שהייתה נחשבת לפני מספר שנים עיר של אומנים, וכן ומזוהה עם פסטיבל הכליזמרים מידי שנה בקיץ. המושך אליו אומנים רבים מכל העולם. משם אף נוכל להתרשם מהר מירון ברקע וכן ליהנות מהכינרת שאותה אפשר לראות מהתצפית שלנו בהר כנען שהוא הפסגה של העיר צפת. לסיום אני מזמין את כולכם לטיולי ג'יפים בגליל העליון עם היי הג'יפ וציוותו.

שרותים מיוחדים וטיולים מרתקים

היי הג'יפ טיולי ג'יפים בישראל מזמינה אתכם להכיר את דרכיה והשירותים לטיולי ג'יפים ראשית מספר פרטים על החברה שהוקמה בשנת 1988 ע"י יוסי הלפמן מוותיקי הסיור בישראל איש סיירת שקד המיתולוגית שנלחמה רבות בגזרה הדרומית של מדינת ישראל ופעולות רבות מעבר לקווי האויב.

לשרותכם תמיד היי הג'יפ.

אנחנו בהיי הג'יפ נספק לכם את כל הדרוש לטיולי ג'יפים כמו ביטוחים ארוחות בשטח לימוד נהיגת שטח בתנאים קשים בוץ חול עליות קשות ובולדרים מסוגים שונים כמו כן נוציא אתכם לטיולי ג'יפים לפי בחירתכם כולל תכנון מפורט של מסלול הטיול תפריט לארוחות שטח לפי בחירתכם האנשים שלנו הם אנשי השטח הטובים בארץ רובם יוצאי יחידות קרביות וניסיון רב בהדרכת טיולי ג'יפים מכל הסוגים טיולי גיפים שלנו נערכים בכל שטחי ארץ ישראל לפי תכנון מוקדם עם הלקוח שלנו, יש מסלולים מעניינים גם במרכז גם בהרי אילת, אזור הגולן, רמות מנשה, גליל מערבי ועוד נשמח לעמוד לרשותכם 

"טיולי ג'יפים בישראל"

טיולי ג'יפים ,היי הגיפ יש לנו מדריכי ג'יפים המובילים את המטילים שלנו להנות ולטייל במרחבי ישראל בכל עונות השנה טיולי גיפים בדרום,טיולי גיפים בצפון,טיולי גיפים בנגב ובאילת ,יש אפשרויות שונות של טיולי גיפים טיול פרטי שבו בעלי ג'יפים מגעים לאזור מסוים בארץ ומשם אנחנו חברת היי הגיפ מוצאיה אותם לאותו אזור טיולי ג'יפים שהם בחרו לפי עונות השנה נוף מדברי, או נוף של הרי אילת האדומים.בדרך אנחנו עוצרים ומספרים למטילים על אזור הטיול הסטוריה טופוגראפיה,ומלחמות שנערכו באזור בו אנחנו מטילים כמו למשל דרך בורמה, נתיב הל"ה ותל שוכו בוא נערך הקרב בין דוד לגולית.באפשרותינו אף להזמין ארוחות שטח ועריכת ימי הולדת, וארועים שונים תוך כדי זמן הטיול.                                                            טיולי ג'יפים  בצפון.

תקבלו עשרות על גבי עשרות של אתרים המקבצים ומציעים שלל אטרקציות שניתן לבצע, בצפון הארץ. אחת האטרקציות הפופולאריות והנפוצות ביותר בצפון היא: טיולי ג'יפים. כל חברת ג'יפים מציעה קשת של טיולים, ברמות קושי שונות ואורך שונה.

אבל לפני שאתם קופצים על ההצעה הראשונה שאתם מקבלים,  חשוב לדעת מה לבדוק בחברת הטיולים בטרם סוגרים את הטיול. חשוב לברר מה הופך  מטיול חביב לטיול שאי אפשר לפספס.

בטיחות בטיול ג'יפים.
אבל לפני שנגע בחשיבות התכנון, חובה להתעכב על בטיחות הג'יפים. טיול ג'יפים טוב הוא, בראש וראשונה, טיול בטיחותי ואמין. לכן, כדאי לבדוק עם חברת הטיולים אודות בטיחות הג'יפים שלה. יש לזכור כי ביטוח רכב חובה לכל רכב מנועי ולכן יש להבהיר סוגיה זו עם חברת הטיולים.קריטריון חשוב נוסף הוא 

                  תכנון המסלול.

 חברות טיולים רבות לא משקיעות בבחירת המסלול הנכון. הן "עוברות על סדרהיום" בתכנון המסלול. חשוב לבקש כי יתאימו לכם מסלול ספציפי אשר הולם הצרכים שלכםלמשל: אם אתם נוסעים עם ילדים, רצוי שהטיול לא יהיה אתגרי מדי. חברות כמו היי ג'יפ משקיעות מירב מרצן בתכנון המסלול, הכרתו וביצועו. המדריכים המנוסים יוצאים לשטח עלמנת להתוודא לתנאי השטח.

המסלול הנכון 

והמתאים הוא אבן היסוד לטיול ג'יפים מעולה.
אבל כשאתם נוסעים לצפון ומחליטים כבר ללון בצימר או אכסניותאל תסתפקו רק בטיול ג'יפים. נכון, זה חביב, נחמד ומאוד מהנהאבל בצפון ישנן  אטרקציות רבות אחרות שיספקו לכם חוויה כיפית ומהנה:
·    טיולי סוסים –

 הגרסא הקלילה יותר של טיול ג'יפים. לא אתגרי כמו טיולי גיפים, אבל בהחלט מהנה, לא פחות. ניתן לשלב בין טיולים משפחתיים, טיולי חברים או טיולים רומנטיים. רוב חוות הסוסים מציעים מגוון של טיולים.  
·                                                               ארוחות שטח

– ניתן לשלב גם בטיולי שטח  וגם בטיול סוסים: ארוחות שטח מעולות בנוף מרשים. אטרקציה שאמנם אינה אתגרית, אבל מקנחת את הטיולים באופן מושלם וחווייתי לא פחות.
הקיאקים בכפר בלום היו המוכרים ביותר, לישראלי. היום ישנם קיאקים רבים בצפון ומסלולים כיפיים שניתן לעשות, בלי יותר מדי טרחה ישראל"