מסלולי טיולים אזור קיסריה ומכמורת

טיולי ג'יפים בגליל המערבי

טיולי ג'יפים בקיסריה ובמכמורת

מבחינה היסטורית, שורשיה של קיסריה מגיעים עד לימי הורדוס. הורדוס בנה אותה כעיר נמל מעט לפני תחילת הספירה נוצרית, לאחר שקיבל אותה מהקיסר הרומי אוגוסטוס. העיר נבנתה בין השנים 22 לפנה"ס ל-10 לפנה"ס. היא נבנתה כעיר מבוצרת ומפוארת, ושרידים לפאר הזה ניתן לראות ולמצוא עד היום. באזור העתיק של קיסריה ישנו גן לאומי שפעיל כיום, ובו ניתן לראות את השרידים המרשימים מתקופה זו ומתקופות מאוחרות יותר.

טיולי ג'יפים בקיסריה ובמכמורת מאפשרים ליהנות מהשרידים הארכיטקטוניים האלה ומטיול באזור חוף הים של קיסריה ומכמורת – בו ישנם מסלולי טיול יפים. במרבית הנסיעה בטיול הג'יפים באזור קיסריה ומכמורת נוכל ליהנות מהנוף של הים התיכון, שמשמש כמלווה לאורך כל הטיול.

אורך הטיול הממוצע באזור הוא בין 3 ל-4 שעות, וניתן לשלב בו גם עצירה לפיקניק במקומות שונים. טיולי ג'יפים בקיסריה ומכמורת הם הזדמנות ליהנות מנוף יפה ומפיסת היסטוריה מרשימה שנמצאת במרחק נסיעה קצר יחסית ממרבית האזורים בארץ.

יום גיבוש לצוותים בעבודה

טיולי ג'יפים בקיסריה ובמכמורת מתאימים מאוד כימי גיבוש לצוותים בעבודה. לטיול ג'יפים כיום גיבוש יש כמה יתרונות. ראשית, הטיול הוא כיפי ומהנה ולכן באופן טבעי מגבש את כל מי שמשתתף בנסיעה בג'יפ. שנית, הוא מאפשר לחוות נופים ומסלולי טיול שלא תמיד ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת, ולכן הוא אטרקטיבי ביותר. בנוסף לכך, עצם ההתאווררות והאדרנלין שישנם בטיול ג'יפים חווייתי תורמים למצב הרוח החיובי של המשתתפים ומשאירים חותם גם לאחר שחוזרים לשגרת העבודה והמשרד.

חגיגת יום הולדת מקורית

בנוסף לימי גיבוש לעובדים, טיולי ג'יפים בקיסריה ובמכמורת יכולים להיות חגיגת יום הולדת מקורית ביותר. מדובר בטיול שמתאים לכל גיל ולכל סוג של קבוצה, ולכן ניתן לחגוג באמצעותו אירועים משמחים מכל הסוגים. מכיוון שהטיול באזור קיסריה ומכמורת משלב הרבה ים ואוויר פתוח, הוא מהווה מקום מושלם לחגיגה משמחת בסוף המסלול עצמו.

טיול ונסיעת שטח עם היי הג'יפ

חברת היי הג'יפ, בניהולו של יוסי הלפמן, עוסקת כבר שנים רבות ביצירת טיולי ג'יפים חווייתיים ברחבי הארץ כולה. את הטיול בקיסריה ובמכמורת עשו כבר אלפי מטיילים עם החברה, וכולם נותרו עם רושם חיובי ועם מצבור של אנרגיה רעננה שנשארת לאורך זמן.

הנהגים המקצועיים של היי הג'יפ יכולים לשמש גם כמורי דרך במהלך הטיול, ואתם יכולים לסמוך על כך שהם יביאו אתכם למקומות היפים ביותר תוך שמירה על נהיגה מקצוענית ובטוחה.

אם אתם מחפשים דרך מקורית לחגוג אירוע משמח או לקיים יום גיבוש לעובדים, ואתם מעוניינים לעשות זאת בקרבת אזור מרכז הארץ – טיולי ג'יפים בקיסריה ובמכמורת יכולים להוות את הפתרון המושלם עבורכם.

מסלולים אזור קיסריה ומכמורת

ברוב המסלול הים מלווה אותנו רבות .הטיול באזור גבעת אולגה ,מכמורת, קיסריה ,שמורת חדרה. הכול נמצא בהישג יד קרוב למרכז. לא צריך לנסוע רחוק ,על מנת ליהנות מטיול ג'יפים. הנסיעה באזור דיונות לבנות ,שמביאות אותנו ממכמורת ועד לקיסריה. אפשר לעבור דרך נחל אלכסנדר, וליהנות מתצפית מדהימה ,מתל תנינים מעל נחל תנינים הנשפך לים, מרחוק נוכל לצפות בשמורת אי היונים ליד קיבוץ מעגן מיכאל. אפשרי לסיים את הטיול בפיקניק נחמד בגשר הצבים ליד כפר ויתקין. המסלול בדרגת קושי בינונית נמשך כ 4 שעות.