כתבה

ירדן ההררי היי הג'יפ

לטיול יצאנו, עם הג'יפ נתקענו.

טיולי ג'יפים ובעיקר טיולי ג'יפים בצפון הפכו בשנים האחרונות לבילוי נפוץ במיוחד ובצדק. טיולי ג'יפים בצפון היפהפה של מדינת ישראל, מהווה הרפתקה מהנה ובלתי נשכחת, לזוגות, למשפחות ולקבוצות. גם אלה מאיתנו היוצאים לטיול ג'יפים פעמיים בחודש וגם אלה המתכננים טיול כזה כאטרקציה חד-פעמית, חייבים להיערך בצורה מסודרת, ולא, אי אפשר לסמוך לחלוטין על ה – GPS. חשוב לתכנן היטב כל שלב במסלול ולהיעזר במפות סימון שבילים, אשר מופיעים בהן מסלולים המתאימים לג'יפים, שסומנו בקפידה בשטחים מורשים במהלך השנים האחרונות.

              טיולי ג'יפים בצפון.

צפון מדינת ישראל הוא שטח גדול, אטרקטיבי ומתאים במיוחד ל טיולי ג'יפים אבל לא כל מזג אוויר מתאים ולא כל שעה ביום. יש לתכנן את הטיול כך שיתחשב במזג האוויר (ולזכור שחורף בצפון קר וגשום יותר) וכן את שעות היציאה, ההגעה המשוערת למקום חנייה או מנוחה, שילוב אטרקציות והחזרה למקום הלינה או הביתה. בנוסף, חשוב ביותר לבדוק אם המסלול המתוכנן עובר בשטח אש צה"לי ולתאם מראש כניסה לשטח.

אחריות ביטוחית.

עוד דבר שכדאי מאד להקפיד עליו, אבל משום מה לא רבים חושבים על כך – כשיוצאים לטיול בשטח עם הג'יפ, לא די בביטוח החובה, אלא כדאי לוודא שיש גם ביטוח , המכסה תחומים הרלוונטיים במיוחד לטיול שכזה, כגון פגעי מזג אוויר וגנבה. התכוננתם כהלכה, עשיתם הכל כמו שצריך, נסעתם רק בשבילים מסומנים ולא לקחתם סיכונים מיותרים ובכל זאת… הג'יפ נתקע. אבל צריך מוסך באמצע שום מקום? לשם כך יש להצטייד מראש ברשימה של מוסכים מורשים לאורך, או בקרבת מסלול הנסיעה המתוכנן. כך, גם אם חלילה אירעה תקלה שאין ביכולתכם לפתור לבד, ניתן לטפל בה תוך זמן קצר ואתם תוכלו להמשיך בטיול ולחזור הביתה מלאי חוויות ועם רכב תקין.

טיולי ג'יפים סיפור הצלחה.

כיצד הופכים טיול ג'יפים לסיפור הצלחה?כיצד הופכים טיול ג'יפים לחוויה שתישאר בזיכרון לאורך זמן רב?חברת היי הג'יפ היא בעלת ניסיון ויכולת להפוך טיול ג'יפים לחוויה בלתי נשכחת. טיול גיפים של היי הג'יפ נבנה לפי אופי ורצון המטיילים .אנו מציעים: טיול ג'יפים  בארץ לקבוצות, יחידים וועדי עובדים במגוון אין סופי של מסלולים: משעתיים עד יום שלם עם ארוחות והדרכה מקצועית. אירועים מיוחדים כמו מסיבות ימי רווקים\ות, ברי מצווה ועוד.הפקות המשלבות טיול ג'יפים, רומנטיקה, טבע, נוף וזוגיות, ליחידים ולקבוצות. טיול ג'יפים בליל ירח ובזריחת השמש. ניתן לשלב בין טיול ג'יפים לבין רכיבה על סוסים, סנפלינג ועוד אטרקציות ואקסטרים. המסלולים היחודים  שלנו עוברים בנחלים, בעמקים, בהרים, בנופים קסומים ומרחבים שניתן להגיע אליהם רק בעזרתנו, צור קשר אתנו עכשיו על מנת להצטרף אתנו לחוויה מדהימה וחד פעמית..