ימי רווקים ורווקות

 

ימי רווקים רווקות.

חבר טוב שלנו ,הודיע לנו על עזיבתו את חיי הרווקות, (בצער רב.) וכדי לשמחו .החלטנו אנחנו אנשי היי הג'יפ טיולי ג'יפים, להכין הצעת  יום כיף לבקשת חבריו , בלעדית וייחודית, באזור הנגב .הטיול החל בארוחת בוקר ישראלית ,"בפונדק רמון" במצפה רמון ,לשם הגענו בשעות הבוקר המוקדמות ,עם 3 ג'יפים של חברת היי הג'יפ טיולי ג'יפים. לאחר התרעננות קלה ,יצאנו למצוק הנמצא מעל "מכתש רמון"

שם גלשו החברים בסנפלינג, לירידה של 20 מטר. בסופה של הגלישה ,יצאנו לטיול ג'יפים של 4 שעות ,באזור מכתש רמון, עם הפסקת תה צמחים, קפה ועוגיות. בסיומו של יום הגענו לאהלו, של סלמן חברנו הבדואי ,לחפלה בדואית דשנה ,המורכבת ממדפונה (עוף העשוי בבישול מיוחד),סלטים, חומוס טחינה. פתות בטבון, וכמובן תה קפה ,וקינוחים מיוחדים (בקלאות),שתיה חריפה ,והרמת כוסית ,לציון האירוע המיוחד. השינה היא באהל, על מזרנים ,בשקי שינה. ההגדרה של פנויים פנויות ,הם גברים ונשים שאינם בברית הנשואים, או שלא נמצאים בקשר רומנטי רציני ומחייב. סוג האוכלוסייה הזאת כיום מגיע לאחוז גדול באוכלוסייה. מצבם יכול להיות גרושים ,אלמנים ואלמנות ,וכן

נשואים הנמצאים בהליכי פרידה, או גרושים. יש לציין שרובם מעל גיל שלושים ועד 120.דרכים רבות יש היום של היכרויות ,בין אנשי הפו"פ (פנויים פנויות). ימי גיבוש של טיולי ג'יפים אתגרים, סדנאות טיפוליות, טיולים רגליים ,מפגשי סוף שבוע בבתי מלון, ואף טיולים בחו"ל,של ימי רווקים ורווקות.

ימי רווקים ורווקות.

השכרת וילות למסיבות, וכן מועדוני הכרויות בכל הארץ. יש עדיין שדכנים מהזן הישן,וכן אתרי הכרויות רבים מאד באינטרנט. ואפליקציות רבות כדוגמת הקינדר .בעולם הדתי הדברים השתנו .והיום לא כל מי שמגיע לגיל 18 מתחתן. ולפעמים הרווק מגיע לגיל מבוגר יותר ללא נישואים. מסיבות רווקים רווקות הוא מסורת של הצעירים היום. יש המזמינים חשפניות הביתה, למופע פרטי .או יציאה  משותפת למועדונים מיוחדים.