טיולי ג'יפים

היי הג'יפ – חוויה מדהימה לחברות, ולמשפחה 

מרכז הזמנות: 052-2500575

לבחירת איזור הטיול המתאים לך

יוסי הלפמן מנכ"ל חברת היי הג'יפ

טיולי ג'יפים

אנחנו חברה שעוסקת בארגון והפקת טיולי ג'יפים. לחברות, בודדים וקבוצות, המעוניינים בטיולי טבע אתגריים ברחבי הארץ. בין לקוחותיה ועדי עובדים, בתי ספר רבים וחברות הייטק, כמו גם קבוצות של אוהבי טיולי שטח, אשר אין ברשותם רכבי שטח עבורם מותאמים הטיולים לפי בקשותיהם המיוחדות. את החברה הקים ומנהל יוסי הלפמן, איש סיור ושטח ותיק, יוצא סיירת שקד בעברו ובן קיבוץ יד מרדכי לשעבר.

הפניה לדף מרכזי  "היי הג'יפ" הקלק
 

ברוכים הבאים לחוויה הגדולה שלכם

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים ברחבי הארץ הם אחת מהדרכים הטובות ביותר ליהנות מהנופים המהממים של ארץ ישראל. טיולי ג'יפים בשביל המעינות של חברת היי הג'יפ ויוסי הלפמן נערכים מצפון הארץ ועד דרומה. 

הטיולים כוללים את הנופים הירוקים והמדהימים של הגולן והגליל , את אזור מרכז הארץ והרי ירושלים, ומגיעים גם לנופים הקסומים של המדבר בנגב. התמזל מזלנו לחיות במדינה בה יש נופים טבעיים מגוונים מאוד ומלאי צבע. הארץ שלנו מסתירה בתוכה הרים וואדיות, מעיינות ונחלים, שדות מוריקים וערבה מדברית, יישובים פסטורליים ועירוניים וגם שפע של היסטוריה ותרבות – ממש בתוך הטבע. 

את כל השפע הזה ניתן לחוות בעזרת טיולי ג'יפים של חברת היי הג'יפ. מדובר בטיולים אתגריים יותר או פחות בשבילי הארץ. אנחנו מתמחים בהתאמה של סוג הטיול והמסלול לקבוצת המטיילים שאיתה אנו עובדים. ניתן ליצור, בעזרת ההמלצות הייחודיות שלנו, טיול קצר או ארוך בשטח שיכיל אטרקציות מקומיות, עצירות בנופים מדהימים וגם ביקורים באתרים בדרך שייקבעו מראש. 

ניתן לבחור לבקר במקומות שונים כחלק מהטיול. החל ממרכזי מבקרים בשביל לקבל טעימה של היסטוריה ועד אתרים כמו יקבים וכרמים, מסעדות טובות שנמצאות בדרך, מוזיאונים שונים וכל נקודת עניין שרלבנטית ומעניינת את הקבוצה שנוסעת אתנו.   

חוויה של אדרנלין

המיוחד בטיולי ג'יפים הוא הנסיעה באוויר הפתוח, המעבר בדרכים לא סלולות ומלאות המהמורות, והצפייה בטבע מקרוב ובאופן בלתי אמצעי. הנסיעה עצמה בג'יפ היא חווייתית ומהנה, ויכולה לתרום לגיבוש של קבוצות שונות ואף משפחות הנוסעות לטייל. 

היתרון הגדול של הבחירה בטיולי ג'יפים הוא בהגעה למקומות ששום כלי רכב אחר לא יכול להגיע אליהם. ברחבי הארץ שלנו, מצפון ועד דרום, יש פינות קסם רבות שרק רכב 4×4 יכול למצוא. בשביל להגיע לכל המקומות האלה יש צורך בצוות נהיגת שטח מקצועי המכיר את השבילים החבויים ואת המסלולים היפים ביותר.

טיולי ג'יפים מיוחדים עם היי הג'יפ 

כאשר בוחרים לבצע טיולי ג'יפים עם חברת היי הג'יפ, אפשר לסמוך על יוסי הלפמן והצוות שלו שייקחו אתכם לנקודות היפות ביותר. חברת היי הג'יפ היא חברה מנוסה וותיקה שמאחורי הנהגים שלה שנים של ניסיון בטיולים ומסעות בשטח. 

החברה הוקמה בידי יוסי הלפמן, יוצא סיירת שקד ואיש שטח ותיק. החברה מציעה טיולי ג'יפים בהתאמה אישית המתאימים ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות. אנחנו עובדים גם עם מטיילים שנוסעים לנופש ברחבי הארץ היפהפייה שלנו וגם עם מקומות עבודה שמקיימים ימי גיבוש חווייתיים בדרכים. עם החברה שלנו עובדים מוסדות רבים, כגון מקומות עבודה וחברות היי טק, בתי ספר ומוסדות אקדמיים וגם אנשים רבים האוהבים לטייל בשטח ואין ברשותם כלי רכב 4*4 מתאים. 

אנחנו תמיד שמחים לתרום מהידע והניסיון שלנו למטיילים. בחברת היי הג'יפ, הנהגים הם לא רק מומחים בנהיגת שטח, אלא משמשים במהלך הטיול גם כמדריכים. את הידע שלהם הם מעבירים בביקור בנקודות שונות וגם בהמלצות על בחירת אתרים לביקור בדרך.

טיולי ג'יפים הם הדרך המושלמת להכיר את ארץ אבותינו וליהנות משילוב של כיף ואדרנלין עם טיול בטבע וביקור במקומות יפים ומרתקים. חברת היי הג'יפ עומדת לרשותכם בכל שאלה ונשמח לסייע לכם בתכנון טיולי ג'יפים חוויתי ביותר כמו כן אפשר להכנס לאתר המוביל  החיים סילאן שם תוכלו להנות מממגוון של הצעות רבות לבילוים, תערוכות, מסעדות,וטיולים.   

הפניה לדף מרכזי  "היי הג'יפ" הקלק

 

 
 

מאמרים מהשטח

מעברים קשים ודיונות

הג'יפ עולה בנהם רב-כח במעלה המיסלע הזויתי ואנחנו אוחזים בידיות לייצב עצמנו. מבטנו שלוח למטה, לתהומות עפופי ערפל, השולח אצבעות צמריריות במעלה השלוחה. מעט מעט מיתגלים עמודי גרניט נישאים, חומת אבן חול בעלת שיכוב אלכסוני, אשלים ירקרקים פרוקי אצבע באפיק היבש למטה.

קרא עוד »
טיולי ג'יפים

כיצד יש להתנהג בטיולי ג'יפים וטיולי שטח

טיולי ג'יפים של "היי הגיפ" הינם טיולים מענינים ואתגרים למטילים ואוהבי הרפתקאות בשבילי ישראל המענינים והיפים. מסלולי טיולי ג'יפים שלנו הינם בלתי רגילים, מרוחקים ממרכזי הערים וכוללים אטרקציות נופיות ותרבות.

קרא עוד »

השאלות והתשובות שלנו

בשלב הזה כבר אפשר להבין לבד 3 סיבות להיי הג'יפ : (1) מיבחר עשיר של נופים ואפשרויות, (2) רכבי שטח אמינים מתוחזקים ובעלי רשיון רכב מידברי, (3) ונהגים עתירי נסיון וידע, שיודעים להסביר או לשתוק כדג לפי בחירתכם.  ולא הזכרנו בינתים תה-צמחים  וכיבוד קל.
הבחירה תלויה בטווח הזמן שהקדשתם למסענו. שנית – בעונת השנה ותנאי מזג האויר.  שלישית – האם רצונכם להתבשם ממראות מרהיבים, או גם ניחוח הסטור/ארכיאולוגי. זבה הזמן להתייעץ עם מנכ"ל היי הג'יפ רב הנסיון והידע, שישמח למסור המלצות. 

ממימי שחרותו בקבוץ נהג יוסי לטייל בשטח שהכיר ככף ידו, על המורפולוגיה והצמחיה השלטת. בחדרו חלט תה עיריות לאורחיו, וכנער ידע לומר מה יפרח מתי ואיפה. בשירותו הסדיר שירת בסיירת שקד, ועבר את ההכשרה המתודית בפלוגות הסיור לנהיגה קרבית ונהיגת שטח – אם זה הדיונות של הג'ורה בחולות סיני, או מצוקי דרך הבשמים מחצבה למצפה רמון.  למרות עברו הקשוח – תמצאו ביוסי איש נעים סבר, חייכן וידידותי, שישמח לעמוד לשירותכם. עם נסיון של עשרות שנות שירות לצבור המטיילים – תימצאו בו בדיוק את הדמות שחיפשתם.