כיצד יש להתנהג בטיולי ג'יפים וטיולי שטח

טיולי ג'יפים

כיצד יש להתנהג בטיולי ג'יפים וטיולי שטח.

בישראל יש מאות בעלי ג'יפים מכל הסוגים חלקם צעירים אחרי צבא הקונים רכבי שטח זולים וישנים על מנת להכנס לשטח של טיולי ג'יפים חלקם לא מתנהג לפי הכללים,ועושה נסיונות מסוכנים בדרכים מסוכנות, שלא מתאימות לטיולי ג'יפים. הרבה טיולי ג'יפים מסוג הזה נגמרו באסונות, או הרוגים .אנשים אלו יורדים מהמסלולים המסומנים של טיולי ג'יפים ,דורסים צמחים מוגנים, ועולים על אתרים ארכיאולוגים מוגנים. פרט חשוב. היום יש פקחים של הרשות שקונסים את האנשים שלא מקיימים את חוקי השטח.

מאפיינים של בחירת טיולי ג'יפים.

יש סוג שני של טיולי ג'יפים של אנשים יותר מבוגרים, בעלי משפחות, או כאלה שהגיעו כבר לגיל מבוגר יותר במיקרים אלו טיולי ג'יפים רגועים האנשים שומרים על מרווחים בנסיעה לא יורדים ממסלולי טיולי ג'יפים ונשמעים להוראות הפקחים בשטח.בדרך כלל טיולי גיפים אלו נגמרים בטוב ללא נזקים לרכב ולגוף.

                 טיולי ג'יפים בחו"ל.

בשנות ה 90 החלו טיולי ג'יפים לחו"ל רוב הלקוחות הם ועדי עובדים שהחברות החליטו לפנק אותם רחוק מהבית, עם טיולי ג'יפים. ואז כשראו כי טוב החליטו לקחת גם את משפחותיהם לטיולי ג'יפים בחו"ל בקבוצות קטנות .המדינות בהם יש טיולי ג'יפים. רומניה, גאורגיה, בולגריה, וכמובן תאילנד. בכל הארצות הללו יש אפשרות לנהיגה עצמית של טיולי ג'יפים.

           טיולי ג'יפים חוקים נלווים.

היי הג'יפ מגישים לכם מספר חוקים לטיולי ג'יפים בארץ אין לנסוע בשטח ללא ג'יפ נוסף כחילוץ, לפני הטיול חייבים לבדוק את מצב הצמיגים והאם יש לכם מספיק שתייה ואוכל וכן כבל גרירה לחילוץ. ציוד עזרה ראשונה וידע בסיסי בעבירות בשטח.
רבים מאתנו חושבים שטיולי ג'יפים זה עוד טיול כייפי רק צריך לדעת שטיולים אלו מסוכנים מאד בפרט עם אין לכם ניסיון בנהיגת שטח של טיולי ג'יפים במצפה רמון. הנסיעה בעליות קשות ולא פחות ירידות מסוכנות הם גורמי התאונות מס אחד ובהם צריך להיזהר על שמירת מצב ואיזון הגלגלים במצב ישר במקרה של הידרדרות מסוכנת יש להיעזר ברכב נוסף על מנת שיהוה ביטחון לרכב המדרדר בעזרת כבלים.
אנו מציעים לכם היי הג'יפ טיולי ג'יפים הדרכה בנהיגת שטח על מנת למנוע את הגרוע מכל וכדי שנחזור בשלום בריאים ושלמים מהטיול שלכם יוסי.