טיולי ג'יפים בהרי ירושלים

טיולי ג׳יפים בהרי ירושלים

הרי ירושלים מלאים בנופים יפים ובמקומות היסטוריים מרתקים שתמיד מומלץ לבקר בהם. ההיסטוריה של האזור מתחילה כבר לפני אלפי שנים, וכמובן שחלק משמעותי בה קשור בקשר הדוק לתולדות עם ישראל. בהרי ירושלים יש את אוויר ההרים המפורסם וגם אווירת קדושה רבה, שמגיעה היישר מהעיר עצמה. לכן, טיולי ג'יפים בהרי ירושלים מספקים למטיילים חוויה מיוחדת וחד פעמית.

לאווירה הקסומה של האזור מתווספת גם החוויה של נסיעת אקשן ברכב 4 על 4, מה שתמיד מגביר את רמת הריגוש והאדרנלין של הטיול בשטח. בעזרת הנסיעה בג'יפ תוכלו להגיע למקומות חבויים ונסתרים, וליהנות מהטבע הפתוח ומנקודות תצפית יפות מרתקות.

מקומות שכדאי לראות בדרך

אזור הרי ירושלים בורך במספר רב של יעדי טיול. הם כוללים את נחל כיסלון, שהוא אחד מהנחלים הגדולים באזור יהודה; את יער הקדושים, שבו ניטעו 6 מיליון עצים לזכר היהודים שנספו בשואה; מבחר מעיינות, שבהם עין לימון ועין טייסים; וכן מקומות כמו יער הסטף ונחל רפאים. כל המקומות האלה מהווים נקודות שאותן ניתן לשלב ביום של טיול באזור הרי ירושלים, וכולם מלאים בפרטי מידע והיסטוריה, שאותם ישמחו לחלוק עמכם הנהגים של הג'יפים – שמשמשים גם כמורי דרך במהלך הטיול.באזור טיולי ג'יפים בלטרון

לכל יום טיול שכזה ניתן להוסיף ביקור באטרקציות שונות באזור. למרבה המזל, לא חסרים מוקדי עניין, וניתן לשלב בטיול עצירה במסעדה טובה, ביקור בעיר ירושלים עצמה, פעילות אקשן לכל המשפחה כמו בלייזר טאג, וכן ביקור במוזיאונים שונים כמו מוזיאון השריון בלטרון או מוזיאונים בעיר עצמה.  

היתרונות של טיולי ג'יפים בהרי ירושלים

טיולי ג'יפים בהרי ירושלים מספקים חוויה כוללת וייחודית. הם מאפשרים למטיילים לשלב בין היכרות עם נופים טבעיים, שכשוך במעיינות, נסיעת שטח בוצית וכן ביקור במוסדות קולינריים מקומיים ולא מעט היסטוריה יהודית וציונית. כל הדברים האלה הופכים את הטיול לחוויה מיוחדת, שניתן לחזור עליה פעמים רבות ועדיין לגלות משהו חדש ומסקרן בכל פעם מחדש.

הטיולים מתאימים מאוד לכל סוג של קבוצה, כולל משפחות עם ילדים, קבוצות חברים, קבוצות של צוותי עובדים ממקומות עבודה וכל מי שאוהב את האדרנלין של הנסיעה בג'יפ ומעריך את היופי של אזור הרי ירושלים.

טיולי ג'יפים עושים עם היי הג'יפ

חברת היי הג'יפ הוקמה על ידי איש השטח יוסי הלפמן, והיא מציעה מגוון עשיר של טיולי ג'יפים בהרי ירושלים. בשביל להדריך טיול שכזה, יש צורך בהיכרות מעמיקה עם האזור, על כל שביליו ופינותיו הנסתרות. כאשר אתם בוחרים לטייל עם היי הג'יפ, אתם יכולים להיות בטוחים שהנהג של הג'יפ הוא גם מורה דרך שיכול להעשיר את הטיול עם מידע מרתק על ההיסטוריה והגאוגרפיה של כל מקום שבו תבקרו. לכן, טיולי ג'יפים בהרי ירושלים מומלץ לעשות עם היי הג'יפ – וליהנות מחוויה עשירה ומהנה ביותר.

טיולי ג'יפים בהרי ירושלים.

המפגש שלנו מתחיל בצומת לטרון, לשם תגיעו לאחר שהזמנתם טיולי ג'יפים בהרי ירושלים. במקום, חניה גדולה, שם נוכל להחנות את הרכבים שלכם או את האוטובוס שהביא אתכם לקראת החוויה הגדולה. יוסי הלפמן ואנשי ציוותו, כולם בעלי ניסיון רב בנהיגת שטח, יקבלו אתכם עם חיוך ואהבה גדולה .תקבלו הוראות מדויקות על מסלול הטיול וכן הוראות, כיצד יש להתנהג בדרך, בזמן הטיול. לחברת , היי הג'יפ טיולי ג'יפים בהרי ירושלים, יש את כול האישורים והביטוחים לטיול מסוג זה. לאחר שהגעתם, התארגנתם ושתיתם תה צמחים עם עוגיות , אנחנו נצא לדרך לכיוון מנזר לטרון, שלידו הכביש המוביל לעזה וסמוך אליו נמצא קיבוץ נחשון והישוב יהודי ערבי נווה שלום, שם נמצאת

האנדרטה לזכר לוחמי אלכסנדרוני,

באזור גם טיולי ג'יפים בלטרון

שנפלו במלחמת השחרור. סמוך לשם, הייתה גם מצבה לזכרם של פועלים מצרים, שליוו את הצבא הבריטי, בעת כיבוש הארץ מהטורקים ובנו את הדרכים לצורכי תושבי הארץ. הם הלכו לעולמם בסוף שנת 1917.המצבה הייתה עשויה מאבנים פשוטות ועליה היה כתוב בשפה האנגלית. שישים ושמונה אנשים, מפלוגות העבודה המצריות, קבורים פה. בערבית כתוב: "בשם אללה הרחמן והרחום, "אין אלוה אלא אללה ומוחמד

שליחו". העובדים האלו הובאו על ידי הבריטים, בתחילת מלחמת העולם הראשונה, לביצוע עבודות סלילה ובנייה. חורשת האקליפטוסים,ליד עין חילו, הצד הדרומי של הדרך הישנה מלטרון לשער הגיא, ניטעה על ידי הפועלים המצרים. במשך השנים, פותח האזור, שנהפך לאזור תיירותי מפותח, בו נמצאים אתרים רבים העוסקים בהיסטוריה של האזור ושל העם היהודי ומלחמותיו וכן נושאי חקלאות, צה"ל וארץ ישראל וכן טיולי ג'יפים בהרי ירושלים. במקום מצויים אתרים רבים, המושכים מטיילים רבים, בעיקר בתקופות החורף והאביב, כמו מנזר השתקנים, ששוכניו מגדלים באזור גפנים וזיתים. יש שם חנות קטנה, שאפשר לרכוש בה מוצרים שונים כמו יין, שמן זית, דבש ועוד.

מוזיאון השריון בלטרון.

טיולי ג'יפים בלטרון

בשנת 1982 הוקם בלטרון מוזיאון ואתר הנצחה של חיל השריון. במקום אף נמצא מוזיאון לתולדות השריון ואוסף של טנקים ורכבים קרביים משוריינים. משטרת לטרון מהווה חלק מהאתר ועליה לוח עם שמות הנופלים של החיל. פארק השריון,שבו עשרות אנדרטאות של יחידות השריון, הוקם ע"י קק"ל ותורמים רבים מידידי החיל. סמוך למקום, נמצא המרכז הבינלאומי לחקר נדידת הציפורים בלטרון. מיקומו של מקום זה באזור טיולי ג'יפים במרכז, מכיוון שהוא נמצא בלבו של ציר הנדידה המערבי של נדידת הציפורים. במרכזו הוצב מכ"ם, העוזר במעקב אחרי נדידת הציפורים ברדיוס של 50 ק"מ. המכ"ם הובא מרוסיה והוסב בארץ ממכ"ם אנלוגי לדיגיטלי ומקיים מעקב אחרי הציפורים, בכל שעות היממה ובכל מזג אוויר. בסביבה הקרובה של, טיולי ג'יפים בהרי ירושלים, נוכל לבקר במיני ישראל, פארק מיניאטורות ובו דגמים מוקטנים של אתרים ומבנים חשובים בישראל.

טיולי ג'יפים

 חוויה של אדרנלין

המיוחד בטיולי ג'יפים הוא הנסיעה באוויר הפתוח, המעבר בדרכים לא סלולות ומלאות המהמורות, והצפייה בטבע מקרוב ובאופן בלתי אמצעי. הנסיעה עצמה בג'יפ היא חווייתית ומהנה, ויכולה לתרום לגיבוש של קבוצות שונות ואף משפחות הנוסעות לטייל.

היתרון הגדול של הבחירה בטיולי ג'יפים הוא בהגעה למקומות ששום כלי רכב אחר לא יכול להגיע אליהם. ברחבי הארץ שלנו, מצפון ועד דרום, יש פינות קסם רבות שרק רכב 4*4 יכול למצוא. בשביל להגיע לכל המקומות האלה יש צורך בצוות נהיגת שטח מקצועי המכיר את השבילים החבויים ואת המסלולים היפים ביותר.

את כל השפע הזה ניתן לחוות בעזרת טיולי ג'יפים של חברת היי הג'יפ. מדובר בטיולים אתגריים יותר או פחות בשבילי הארץ. אנחנו מתמחים בהתאמה של סוג הטיול והמסלול לקבוצת המטיילים שאיתה אנו עובדים. ניתן ליצור, בעזרת ההמלצות הייחודיות שלנו, טיול קצר או ארוך בשטח שיכיל אטרקציות מקומיות, עצירות בנופים מדהימים וגם ביקורים באתרים בדרך שייקבעו מראש.

ניתן לבחור לבקר במקומות שונים כחלק מהטיול. החל ממרכזי מבקרים בשביל לקבל טעימה של היסטוריה ועד אתרים כמו יקבים וכרמים, מסעדות טובות שנמצאות בדרך, מוזיאונים שונים וכל נקודת עניין שרלבנטית ומעניינת את הקבוצה שנוסעת אתנו.   

 

טיולי ג'יפים מיוחדים עם היי הג'יפ טיולי ג'יפים ברחבי הארץ הם אחת מהדרכים הטובות ביותר ליהנות מהנופים המהממים של ארץ ישראל. טיולי ג'יפים של חברת היי הג'יפ ויוסי הלפמן נערכים מצפון הארץ ועד דרומה.

הטיולים כוללים את הנופים הירוקים והמדהימים של הגולן והגליל, את אזור מרכז הארץ והרי ירושלים, ומגיעים גם לנופים הקסומים של המדבר בנגב. התמזל מזלנו לחיות במדינה בה יש נופים טבעיים מגוונים מאוד ומלאי צבע. הארץ שלנו מסתירה בתוכה הרים וואדיות, מעיינות ונחלים, שדות מוריקים וערבה מדברית, יישובים פסטורליים ועירוניים וגם שפע של היסטוריה ותרבות – ממש בתוך הטבע.

כאשר בוחרים לבצע טיולי ג'יפים עם חברת היי הג'יפ, אפשר לסמוך על יוסי הלפמן והצוות שלו שייקחו אתכם לנקודות היפות ביותר. חברת היי הג'יפ היא חברה מנוסה וותיקה שמאחורי הנהגים שלה שנים של ניסיון בטיולים ומסעות בשטח.

אנחנו תמיד שמחים לתרום מהידע והניסיון שלנו למטיילים. בחברת היי הג'יפ, הנהגים הם לא רק מומחים בנהיגת שטח, אלא משמשים במהלך הטיול גם כמדריכים. את הידע שלהם הם מעבירים בביקור בנקודות שונות וגם בהמלצות על בחירת אתרים לביקור בדרך.

טיולי ג'יפים הם הדרך המושלמת להכיר את ארץ אבותינו וליהנות משילוב של כיף ואדרנלין עם טיול בטבע וביקור במקומות יפים ומרתקים. חברת היי הג'יפ עומדת לרשותכם בכל שאלה ונשמח לסייע לכם בתכנון טיול ג'יפים חוויתי ביותר. החברה הוקמה בידי יוסי הלפמן, יוצא סיירת שקד ואיש שטח ותיק. החברה מציעה טיולי ג'יפים בהתאמה אישית המתאימים ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות. אנחנו עובדים גם עם מטיילים שנוסעים לנופש ברחבי הארץ היפהפייה שלנו וגם עם מקומות עבודה שמקיימים ימי גיבוש חווייתיים בדרכים. עם החברה שלנו עובדים מוסדות רבים, כגון מקומות עבודה וחברות היי טק, בתי ספר ומוסדות אקדמיים וגם אנשים רבים האוהבים לטייל בשטח ואין ברשותם כלי רכב 4*4 מתאים.