טיולי ג'יפים דרך בורמה

טיולי ג'יפים בגליל המערבי

טיולי ג'יפים בדרך בורמה

דרך בורמה היא למעשה מסלול נסיעה שנסלל בזמן מלחמת העצמאות כדי להביא אספקה לעיר ירושלים, שהייתה אז במצור. מכיוון שכל הדרכים האחרות לירושלים היו חסומות, והיה צורך בהבאת ציוד צבאי ואספקה שוטפת לעיר, החליטו ראשי היישוב לסלול דרך עפר שתעקוף את המצור ותאפשר גישה ברכב לירושלים.

דרך בורמה נקראה כך על שם ציר אספקה שהיה קיים בין סין לבורמה בתקופת מלחמת יפן-סין. ככל הנראה מקור השם הומצא על ידי עיתונאי בשם קנת בילבי, מאחר ובמקור היו לדרך זו כינויים נוספים.

דרך בורמה הצליחה למלא את ייעודה ההיסטורי ותפסה מקום חשוב בהצלחה של צה"ל וההגנה בהגעה אל העיר, ומאז נותרה כציון דרך היסטורי וכמסלול שניתן לנסוע ולטייל בו. עד היום, העולים בכביש 1 לירושלים יכולים לראות בצידי הדרך רכבים מהתקופה ההיא שהיו קשורים בפריצת הדרך לבירת ישראל.

היתרונות של טיולי ג'יפים בדרך בורמה

טיולי ג'יפים בדרך בורמה מאפשרים לשלב בין טיול באזור יפה וירוק לבין נסיעת שטח חווייתית בדרך היסטורית. אורך הדרך הוא כ-14 ק"מ, וטיול ממוצע בה אורך כ-4 שעות בערך. הטיול בדרך בורמה מתאים מאוד למי שרוצה להעשיר את ידיעותיו על ההיסטוריה של מדינת ישראל ותוך כדי כך ליהנות מנסיעת שטח מקפיצה בתוואי זה. מאחר ומדובר בדרך היסטורית, בתי ספר רבים וקבוצות הכוללות נוער וילדים נוהגים לצאת לטיולי ג'יפים בדרך בורמה.

הזדמנות להכיר את נופי הארץ

טיולי ג'יפים, באופן כללי, מהווים הזדמנות נפלאה להכיר ולהתחבר לנופי ארץ ישראל. בעזרת הנסיעה בג'יפ, ניתן להגיע למקומות חבויים ונסתרים שאין אליהם גישה אחרת, פרט להגעה עם רכב שטח. מדינת ישראל מלאה בנופים יפים, במסלולי טיול חווייתיים, בנקודות תצפית נהדרות ובסוגים רבים מאוד של נופים. טיולי ג'יפים בארץ מאפשרים לחוות את כל זה בקלות, תוך כדי נסיעה שיש בה ממד חוויתי וערך מוסף.

מכיוון שהג'יפים מגיעים לכל מקום כמעט, ניתן לבחור מראש את מסלול הטיול שמעוניינים בו וכן לשלב אטרקציות שונות במהלך הטיול.  

טיול ג'יפים עם היי הג'יפ

חברת היי הג'יפ היא לא סתם עוד חברת טיולי ג'יפים. מדובר בחברה וותיקה עם נהגים ומורי דרך מנוסים ביותר, שיכולה לעזור לכם לתכנן את טיול הג'יפים המושלם. כאשר מדובר בטיולי ג'יפים בדרך בורמה, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו במהלך הנסיעה את כל ההסברים ההיסטוריים הנדרשים ושתוכלו לקבל טעימה מוחשית שתדגים לכם כיצד נראתה הדרך בזמן המלחמה ולמה בדיוק היא שימשה.

חברת היי הג'יפ חרטה על דגלה לספק טיולי ג'יפים מהנים ומעשירים, תוך התאמה אישית מקסימלית לזהות הקבוצה המטיילת ולמטרות הטיול שלה. על כל הטיולים מנצח ומפקח איש השטח הוותיק יוסי הלפמן, שגם הקים את החברה. טיול ג'יפים עם היי הג'יפ הוא חוויה מרתקת ומהנה שלא תשכחו במהרה.

טיולי ג'יפים בדרך בורמה באזור

הרי ירושלים הם טיולים מעניינים במיוחד, שם נפגוש הסטוריה אמיתית של גבורה בימי מלחמת השחרור מסע של לוחמי הל'ה לעזרת הישובים בגוש עציון וכן ביקור מקום הקרבות בין דוד וגולית בתל עזקה.המקום מסמל את גבורת הלוחמים באזור טיולי ג'יפים בדרך בורמה והרי ירושלים.

טיולי ג'יפים

יתרונו הגדול של ג'יפ הינו יכולתו להגיע למקומות שאין רכב רגיל יכול להגיע עדיהם, אלא 4×4 ובנוסף צריך מומחה המכיר את הנתיבים הנעלמים לפינות חמד חוץ לתוואי הראשי והסלול. אפשר לסמוך על יוסי וציוותו שיובילו אתכם לאתרים היפים ביותר. יוסי בוגר סיירת שקד, ומכיר את ישראל ככף ידו. הוא מציע מגוון טיולים נרחב, מטיול זוגי, קבוצה קטנה ועד טיול המוני. יש להם ניסיון עשיר עם קליינטורה מוסדית מגוונת כגון חברות היי-טק, בת-ספר, אקדמיות ועיריות, המשתוקקים לדרכי העפר החלופיות ואין ברשותם רכבי 4 על 4 או המומחיות של נהיגת שטח. הצוות המנוסה יעיל גם בהעברת מידע מרתק כמדריכי תיור. טיולי ג'יפים הי הג'יפ הינו דרך נעימה ומושלמת, ולפעמים מאיצת-אדרנלין להכיר את כל פינות הקסם של ארצנו הקדושה. יוסי וציוותו ישמחו לענות לשאלותיכם. יחדיו תוכלו אתם ויוסי לתכנן את תיור הג'יפים המלהיב שלכם. התחילו את יומכם בישראל הנפלאה עם היי הג'יפ.

טיולי ג'יפים הינם אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מנופי ארצנו. רכביו של יוסי הלפמן וציוותו שועטים מנתיבי הצפון הגעשי ועד חוליות הדרום. מן הירוק מאיר העיניים של נופי הגולן והגליל, אתרים היסטוריים במרכז וסביב ירושלים, ועד מרבדי פרחים בנגב הצפוני וצוקי טרשים במידבר הקשה. אנחנו בני מזל לגור בארץ שופעת שוני מורפולוגי ועשירת נופים משטנים וצבעוניות מרהיבה. ארץ יש-כל-בה: נהרות והרים, ואדיות ואגמים, מדבריות ושדות מוריקים. ואף היסטוריה ותרבות מי-ישווה-לה. יוסי הלפמן וחברת הי הג'יפ מציעים לך ריגוש והנאה בהצטרפות לאחד מטיולינו התואמים כל דרישות זמן וכל כיס. בחר טיול קליל ונוח או מסלול הדורש מאמץ רכב ונהג. נכלול בתוואי יקבים, פינות תצפית, מסעדות, רכיבת סוסים ומוזיאונים. יתירה מכך, אנו נתאים עצמנו לבקשותיך הייחודיות להגשים עבורך מאווים. תיהנו מנסיעה ברכבי שטח מן המשוכללים, בועית שועטת בתוך הטבע הקרוב ומוחשי, עתירת חוויות ותורמת גם לגיבוש חברתי בקרב קבוצת המטיילים.