טיולי ג'יפים באילת

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים באילת

לאחר פניות רבות, החלטנו לקחת את הרעיון של טיולי ג'יפים באילת, בצורה היסודית ביותר. הרבה קבוצות מאורגנות, וכן משפחות פרטיות רבות, פונות אלינו, כדי שנארגן להם, טיולי ג'יפים באילת העיר הדרומית, וסמוך לה. יוסי הלפמן והצוות המוביל של היי הג'יפ ג'יפים באילת, נכנס לפעולה סיורים במעמקי המדבר, באיתור אחרי נתיבי מסלולי גיפים חדשים ומרתקים ,חיפוש אחרי מקומות מעניינים לסנפלינג,וכמובן מציאת מקומות לעריכת אוכל בשטח שונים. בדרך כלל הטיולים שלנו יוצאים מבית המלון בו אתם מתארחים.

כבר מוכנים לטיול הגדול.

הג'יפים מחכים בכניסה לבין המלון באילת, לאחר ארוחת הבוקר טיול הגיפים יוצא לכיוון מזרח אילת שם בדרך כלל אזור המסלול המעניין, הנהגים שלנו הם גם מדריכי הטיול. מידי פעם יש עצירה קולקטיבית להדרכה, והסבר על אזור אילת והנגב,יש בטיולי ג'יפים באילת שלנו גם עצירות של כיבודים בשטח תה צמחים ועוגיות.הנסיון הרב של היי הג'יפ עושה את ההבדל.

תחילת מסלול? היכן ומתי?

טיולי ג'יפים באילת אנחנו מתחילים לפי דרשת המזמין בבוקר, בשקיעה אפשר גם בלילה לקראת הזריחה טיול ג'יפים באילת יכול להיות כשעתיים או יותר לפי רצונכם טיולי ג'יפים באילת משלבים חוויות בעלות אופי אטרקציוני והתנסות מעניינת של מדבר יכולים להיות לכל מטרה יום נישואים  לבר מיצווה מסיבת רווקים או לחלופין מסיבת רווקות של טיולי גיפים באילת והסביבה היי הגיפ החברה המובילה גם מובילה בטיולי ג'יפים בכל ישראל טיול ג'יפים הוא מעולה לגיבוש משפחות, בין חברים קרובים או זוגות אוהבים
יוסי הלפמן מוותיקי טיולי גיפים באילת, טיולי ג'יפים בישראל בכל הארץ יוביל אותכם עם חבריו מימי סיירת שקד בדרכים מענינות ולפעמים מפחידות. אך אל דאגה תמיד תחזרו בראים, שלמים ומאושרים טיולי ג'יפים באילת, אנחנו מחכים לכם. באהבה רבה יוסי והצוות.