מסעות טיולי ג'יפים

  • טיולי ג'יפים

    2/6/2023

    מאת יפתח יוקר

    יתרונו הגדול של ג'יפ הינו יכולתו להגיע למקומות שאין רכב רגיל יכול להגיע עדיהם, אלא 4×4 ובנוסף צריך מומחה המכיר את הנתיבים הנעלמים לפינות חמד חוץ לתוואי הראשי והסלול. אפשר לסמוך על יוסי וציוותו שיובילו אתכם לאתרים היפים ביותר. יוסי בוגר סיירת שקד, ומכיר את ישראל ככף ידו. הוא מציע מגוון טיולים נרחב, מטיול זוגי, קבוצה קטנה ועד טיול המוני. יש להם ניסיון עשיר עם קליינטורה מוסדית מגוונת כגון חברות היי-טק, בת-ספר, אקדמיות ועיריות, המשתוקקים לדרכי העפר החלופיות ואין ברשותם רכבי 4 על 4 או המומחיות של נהיגת שטח. הצוות המנוסה יעיל גם בהעברת מידע מרתק כמדריכי תיור. טיולי ג'יפים הי הג'יפ הינו דרך נעימה ומושלמת, ולפעמים מאיצת-אדרנלין להכיר את כל פינות הקסם של ארצנו הקדושה. יוסי וציוותו ישמחו לענות לשאלותיכם. יחדיו תוכלו אתם ויוסי לתכנן את תיור הג'יפים המלהיב שלכם. התחילו את יומכם בישראל הנפלאה עם היי הג'יפ.

    טיולי ג'יפים בדרום מרוכזים בעיקר בנגב היפה שלנו. חברת היי הג'יפ מזמינה אתכם לטייל ולחקור את הנגב כפי שלא הכרתם מעולם.

    במהלך הטיול נחצה שטחי מדבר, ואדיות וערוצי נחלים. נבקר באזורים הרריים ומישוריים וגם נוכל לרדת לכיוון המקום הנמוך ביותר בעולם – ים המלח. אזור הנגב גם מציע את אחד המקומות המיוחדים בעולם לטיול – מכתש רמון.

    בנגב יש הרבה מה לראות. לכן ישנם מסלולי טיול רבים ומגוונים. הם כוללים את המכתש הקטן והגדול ומכתש רמון, טיולים באזור ים המלח, טיולים בערבה הצפונית ובערבה הדרומית, טיולים במדבר יהודה וגם בחבל לכיש היפה. מי שירצה להדרים ממש – יכול להגיע עד לאילת ולקיים שם טיולים באזור.  חברת היי הג'יפ הוקמה על ידי יוסי הלפמן, איש שטח ותיק ומנוסה. במסגרת טיולי ג'יפים בדרום נהנים מהידע הרב של יוסי וצוות הנהגים ומקבלים הדרכה מקצועית לכל דבר, מעבר לנהיגת השטח המקצועית עצמה. גם אם אתם לא מכירים את אזור הדרום לעומק, בעזרתנו קל לבנות מסלול של יום טיול שלם בקלות. זוהי הזדמנות לצאת לשטח, לחרוש את הנגב והערבה ולקבל טעימה של נוף מדברי מהמם. בעזרת טיולי ג'יפים בדרום תיהנו גם משפע של אדרנלין ואקשן וגם תכירו טוב יותר דרכים נסתרות באזור ומסלולי טיול מיוחדים.  

    חברת היי הג'יפ מקיימת טיולי שטח באזור אילת וכל רחבי דרום הארץ. אזורי הדרום מכילים מסלולים רבים ויפים שבהם ניתן לערוך טיולי שטח מאתגרים וחווייתיים. סביב אילת, באופן ספציפי, יש מסלולי שטח רבים במישור ובהרים, המכילים פינות חמד מיוחדות ונוף מדברי עוצר נשימה.

    אילת היא גם מוקד תיירות משפחתי פופולרי ביותר. לאחר שנהניתם מהשהייה במלון ומהדברים שמציעה העיר, כמו המצפה התת ימי או ריף הדולפינים – תוכלו ליהנות מטיול ברכב 4*4. טיולי הג'יפים מתאימים לכל המשפחה והם חוויה שילדים ובני נוער אוהבים במיוחד.

    טיולי ג'יפים הינם אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מנופי ארצנו. רכביו של יוסי הלפמן וציוותו שועטים מנתיבי הצפון הגעשי ועד חוליות הדרום. מן הירוק מאיר העיניים של נופי הגולן והגליל, אתרים היסטוריים במרכז וסביב ירושלים, ועד מרבדי פרחים בנגב הצפוני וצוקי טרשים במידבר

    הקשה. אנחנו בני מזל לגור בארץ שופעת שוני מורפולוגי ועשירת נופים משטנים וצבעוניות מרהיבה. ארץ יש-כל-בה: נהרות והרים, ואדיות ואגמים, מדבריות ושדות מוריקים. ואף היסטוריה ותרבות מי-ישווה-לה. יוסי הלפמן וחברת הי הג'יפ מציעים לך ריגוש והנאה בהצטרפות לאחד מטיולינו התואמים כל דרישות זמן וכל כיס. בחר טיול קליל ונוח או מסלול הדורש מאמץ רכב ונהג. נכלול בתוואי יקבים, פינות תצפית, מסעדות, רכיבת סוסים ומוזיאונים. יתירה מכך, אנו נתאים עצמנו לבקשותיך הייחודיות להגשים עבורך מאווים. תיהנו מנסיעה ברכבי שטח מן המשוכללים, בועית שועטת בתוך הטבע הקרוב ומוחשי, עתירת חוויות ותורמת גם לגיבוש חברתי בקרב קבוצת המטיילים.