טיולי ג'יפים בעין עקב.

טיולי גיפים בעין עקב

בתחילת, שנת אלף תשעה מאות חמישים ואחת . הוקמה העיר מצפה רמון, בשנות אלף תשע מאות חמישים ושש הגיעו המייסדים הוותיקים ,שבנו את העירה המדהימה הישוב  נמצא בהר הנגב ,מדרומה  של העיר באר שבע ,ומאה חמישים ק"מ צפונית לעיר הדרומית. אילת. המיקום המיוחד נותן לאזור מזג אויר מדברי מיוחד המתאים ל טיולי ג'יפים בעין עקב. כמות הגשמים באזור טיולי ג'יפים  בעין עקב, ושדה בוקר וכן באזור מצפה רמון היא כ כמאה מ"מ מידי מספר שנים אף יורד שלג באזור זה. בתקופה האחרונה ספג  האזור פגיעה כלכלית בתיירות בשל מחלת הקורונה  אחרי שנים רבות של סגסוג בתירות ,ובעיקר ב טיולי ג'יפים במצפה רמון גם הבסיסים הצבאים מסביב לעיר תרמו לפיתוחה ולשגשוגה.

                                           בילויים באזור מצפה רמון.

מספר בתי המלון והאטרקציות באזור מצפה רמון  רואים פריחה כלכלית מטורפת. אף באזור שדה בוקר נבנו מספר בתי מלון מיוחדים. ,ולא רק בגלל טיולי ג'יפים. יש בסביבה בתי מלון מיוחדים וחוות בודדים רבות וצימרים , וכן מצפה כוכבים ייחודי,  ומבחר גדול של מסעדות ,רבות ומגוונות. בשנת אלפיים ואחד עשרה ,הושק מלון בראשית של מבית ישרוטל ,המלון סיפק תעסוקה נוספת לתושבי האזור. בעיר אף הקימו מרכז עסקים קטנים בוטיקים נחמדים ומסעדות מיוחדת למתחם הזה קוראים ("רובע דרכי הבשמים" )ברור כמובן שיש גם את חוות האלפקות, והלאמות שהגיעו  אלינו מדרום אמריקה החווה נמצאת באזור הדרומי של העיר מצפה רמון, שם יש גם אפשרויות שונות של אטרקציות , רכיבת סוסים, סיור בחווה, וכן מגורים משם אפשרי להתחיל גם את טיולי ג'יפים בעין עקב. לכיוון צפונה לבריכה המיוחדת ומים זכים לרחצה ביום קיץ לוהט. בנסיעה של שעתיים הלוך וחזור למלון שאתם שוהים בו.

הנהגים שלנו

נהגי חברת טיולי ג'יפים בעין עקב השייכת ליוסי הלפמן בעל חברת היי הג'יפ טיולי ג'יפים, איש סיור מוותיקי הג'יפאים בישראל, לוחם בסיירת שקד, יתכנן עבורכם את את מסגרת הזמן, את משך הנסיעה ולוח הזמנים ,לפי הצורך שלכם לשהות באזור יפה זה של מצפה רמון והסביבה.. חשוב מכאן ההכרח להיעזר בשירותי חברה אמינה מבחינת רכבים, נהגים ותכנים מוספים.  הוסיפו לכם ארוחה טובה בשטח, או ארוחה קלה של ניגובים, פויקה או בשר על האש. והרי לכם טיול מושלם.