טיולי ג'יפים בזיכרון יעקוב

טיולי ג'יפים בזיכרון יעקב
קוראים לי יוסי הלפמן ואני הבעלים של חברת "היי הג'יפ", אשר מתמחה בארגון והפקה של טיולי ג'יפים לחברות, בודדים וקבוצות.
אנחנו מציעים טיולי ג'יפים במגוון רחב של מסלולים קסומים ברחבי הארץ והפעם אני רוצה להזמין אתכם לטיולי ג'יפים באזור הירוק והקסום של זיכרון יעקב והסביבה.
האזור של זיכרון יעקב, בנימינה וקיסריה, טומן בחובו לא מעט פניני טבע שאת חלקם לא כולם מכירים ובין היתר: גני הנדיב של הברון רוטשילד, יקבים מיוחדים, מטעים מרשימים, נחל התנינים, ההר העגול ונקודות תצפית מהן ניתן להשקיף אל נופים מרהיבים המאפיינים את אזור זה.
טיולי הג'יפים שלנו כוללים כמובן עצירות בפינות החמד הקסומות וכאיש שטח ותיק ומנוסה, אני דואג לתבל אותם בסיפורים מעניינים ומיוחדים, אשר קשורים במישרין או בעקיפין לאותו האזור.
כמובן, שהמסלול מותאם באופן אישי לכם, המטיילים – כך שאם יש לכם בקשות מיוחדות בכל הנוגע לאותם טיולי ג'יפים בזיכרון יעקב, אני יותר מאשר אשמח להקשיב לכם ולדאוג שכל הדרישות שלכם יצאו אל הפועל ובכך תוכלו ליהנות מטיול בלתי נשכח.

כל הפרטים נלקחים בחשבון
בכדי שטיול ג'יפים בזיכרון יעקב או בכל אזור אחר בישראל יוכתר כסיפור הצלחה, חשוב לקחת בחשבון את כל הפרטים – גם את הגדולים אך גם אלו אשר יכולים להיראות כמינוריים או פחות חשובים (ובפועל, יכולים להשפיע במידה רבה על הצלחת הטיול).
לכן, לא משנה מי פונה אלי – בין אם זה נציג של חברה אשר מעוניין להוציא טיולים לקבוצת עובדים גדולה ובין אם זאת משפחה שמבקשת ליהנות מפעילות מגבשת ומהנה, הדרך המשותפת שלנו מתחילה בייעוץ מקדים.
המטרה שלי היא להבין כמובן את הציפיות והדרישות המיוחדות של מי שניצב מולי – כך לדוגמא, יהיו כאלו שמאוד יהיה חשוב להם הסיפורים והמידע, אחרים יבקשו לעצור בדרך לפיקניק או לארוחה, יהיו כאלו שמאוד חשוב להם לעצור במקומות מסוימים במסלול ורשימת הבקשות עוד יכולה להיות ארוכה (וכמובן, תלויה במידה רבה בגודל הקבוצה ובהרכבה) – אני כמובן, דואג להקשיב לכל אותם הדרישות והצרכים ולתכנן את הטיול, על פרטיו השונים, תוך התאמה מלאה למטיילים.
כמובן, שבכדי שהטיול יהיה מושלם, דאגתי לג'יפים מרווחים, נוחים ובטיחותיים וכמובן, לצוות מקצועי ואדיב המורכב מאנשי שטח מנוסים ומקצועיים, אשר יודעים איך להפוך כל טיול שטח לחוויה מאתגרת, מהנה ובלתי נשכחת עבור כל המשתתפים.

הצעד הראשון בדרך לחוויה ייחודית ומהנה
אז אם גם אתם מתעניינים באותם טיולי ג'יפים בזיכרון יעקב או מבקשים ליהנות מטיולי ג'יפים ליעדים אחרים בכל הארץ, ודאי כבר הבנתם שאתם נמצאים בכתובת הנכונה.
מוזמנים ליצור עמי קשר ואשמח לספק לכם את כל הפרטים והמידע על טיולי ג'יפים אותם אנו מציעים, על האפשרויות ועל הצוות – כמובן, שאם אתם מתלבטים לגבי המסלול המתאים, אשמח לעמוד לשירותכם לסייע ולייעץ.

 טיולי ג'יפים בזיכרון יעקוב

אפשרות גם טיולי רגלי בעיר.

זכרון-יעקב היא לא רק "המדרחוב" ובתי-הקפה…

הסיור במושבה הוותיקה מכניס את המבקר ל"אווירה שהייתה" ומאפשר הצצה לחיים שהיו כאן. סיפורי העבר, הוויכוחים בין האיכרים לפקידי הברון, המבנים הישנים והסיפורים שמאחורי המבנים, "מחתרת נילי" והחיים בתקופת מלחמת העולם-הראשונה.

אהבות וטרגדיות…    ובכלל –  איך התפתחה המושבה משנת 1882 ועד ימינו.

במהלך הסיור נבקר באתרי המושבה ונשמע את הסיפורים שמאחורי האתרים :

 יד למייסדים – אתר זכרון שנבנה בצורת מגילה עליה חקוקים שמות המתיישבים הראשונים שהגיעו ל"זמרין". האתר נבנה במקום בו הייתה "הגורן" של המושבה.

  • בית העלמין – (כיום במרכז המושבה) נבנה בשנת 1884 מחוץ ליישוב )בהתאם להלכה היהודית( וקבורים בו תושבי המקום. ביניהם : שרה אהרונסון, ד"ר הלל יפה, השר דוד רמז, משפחת לנגה, נפטרים מחדרה שאושפזו בבית החולים, נפטרים ממגורשי תל-אביב וכן קברי הילדים והמבוגרים שנפטרו ממחלת המלריה.  
  • מוזיאון ניל"י – בית אהרונסון – המוזיאון הוקם בשנת 1956 כאתר הנצחה ל"מחתרת ניל"י" ולמשפחת אהרונסון. האתר מספר את קורות בני משפחת אהרונסון ופועלם ואוצר בתוכו את סיפור פועלה של מחתרת ניל"י.
  • בריכת בנימין – הבריכה נבנתה בשנת 1891 במטרה לספק מים זורמים לחצרות ובתי המושבה. נקראת על שם הברון בנימין דה-רוטשילד. הבריכה נבנתה בחזית בית המוכתר.
  • בית-הכנסת "אהל יעקב" – בית-הכנסת נבנה בשנת 1886 ונקרא על שם אבי הברון.
  • "בית הפקידות" – כיום : מוזיאון העלייה-הראשונה – נבנה בשנת 1892 כמרכז אדמיניסטרטיבי של פקידי הברון ומתחם המגורים של הברון. בהמשך שימש המבנה כמסגד תורכי,  בית-ספר, בניין המועצה המקומית וכספרייה. החל משנת  1999 משמש כ"מוזיאון העלייה-הראשונה" והביקור בו מעביר את המבקר ב"מנהרת זמן" ובמסלול פעיל.
  • "גן טיול" – גן בסגנון צרפתי שתוכנן ונבנה על ידי האגרונום דיגור בשנים 1886-1888.
  • אחוזת לנגה – בית אחוזה וחצר גדולה שנבנו על ידי מיכאל לנגה ורעייתו ניטה לבית בנטוויץ, בשנת 1912. במהלך הסיור נכיר את קורות משפחתם וסיפור אהבתם הטראגי.
  • ה"בירכה" – מעיין קטן בצפון המושבה שנקרא "ביר אל-חנזיר" והיה אחד ממקורות המים של המושבה. היום המקום משמש כ"מקווה". ניתן לבקר בגן הצמוד לו.
  • גני רמת-הנדיב – גן מרהיב ביופיו בשטח של כ- 70 דונם ובמרכזו "מערת קבורה" בה נקברו הברון רוטשילד ורעייתו. הגן נמצא במרכז שמורת-טבע בה אתרים ארכיאולוגיים מתקופות קדומות ומההיסטוריה היהודית בארץ ישראל.
  • עין צור – מעיין קטן בשיפולים המזרחיים של דרום הכרמל ששימש לשתייה, לרחצה, להשקיית השדות ולמילוי הבריכה ובית המרחץ הרומי.  מהמעיין הועברו עודפי המים לשוני ומשם באמצעות האקוודוקט לקיסריה.
  • מנצור אל עקב – מצוק הנמצא בקצה הדרומי של רכס הכרמל ממנו יש תצפית מרהיבה לכיוונים דרום  ומערב. במקום שרידים של בית-חווה יהודי בתקופת בית-שני וחווה חקלאית מהתקופה הביזנטית. על פי אחת המסורות – מקום קבורתו המקורי של רבי עקיבא
  • חצר איכרים – חצרו של האיכר גולדשטיין שהגיע לזכרון-יעקב בשנת 1882. החצר משמרת את אופייה המקורי וכיום מתגורר בה נכדו, שמייצר בה (ומוכר) שמן זית מובחר המוכר בשם : "השמן של שרוליק".
  • יקב "כרמל מזרחי" – נבנה בשנת 1889 עפ"י חזונו של הברון רוטשילד ופעיל גם כיום.  סיור ביקב מאפשר הצצה לשלבי הייצור של היינות השונים וביקור בחנות-המפעל של ה יקב.
  • אפשרות טיולי ג'יפים בזיכרון יעקוב
  • .אפשרות גם טיולי רגלי בעיר זיכרון יעקוב