טיולי ג'יפים בים המלח

טיולי ג'יפים בים המלח

ים המלח מהווה כיעד פופולארי ביותר לחופשות (הן על ידי ישראלים והן על ידי תיירים מכל רחבי העולם) ולא בכדי שכך הדבר – ים המלח מציע למבקרים, לצד האפשרות לבקר במקום הנמוך בעולם גם מגוון רחב של מלונות מפנקים, מסעדות ומרכזי קניות, טיפולי גוף וספא (וכמובן, בוץ) וחשוב מכל, נופים מרהיבים ותחושה של רוגע ושלווה – אשר מאפשרת לשים בצד את כל המחשבות והבעיות ולהתמקד אך ורק בהנאה.

כמובן, שבכדי שחופשה בים המלח אכן תענה על הציפיות ממנה, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן אותה בקפידה ואף לשלב בתוכה אטרקציות, אשר בכוחן לשדרג אותה ולהפוך אותה לחוויה בלתי נשכחת.

ים המלח הוא תופעה ייחודית בעולם כולו. אין פלא שתיירים רבים בוחרים להגיע לאזור זה מרחבי העולם וליהנות מהיתרונות הבריאותיים שלו ומנסיעה לנקודה היבשתית הנמוכה ביותר בעולם כולו. בשנים האחרונות ים המלח אמנם התייבש בחלקו, כתוצאה מסיבות שונות, אך מדובר עדיין במוקד תיירותי מהמדרגה הראשונה שיש בו הרבה מה לראות ומה לחוות.

טיולי ג'יפים בים המלח הם הזדמנות לחוות את היופי המדברי של האזור ולשלב נסיעת שטח מקפיצה ומאתגרת באחד המקומות היפים בישראל. משפחות רבות שנוסעות לאחד המלונות היוקרתיים של עין בוקק מחפשות מה לעשות במהלך החופשה – וטיול ג'יפים הוא בהחלט אחד הדברים המהנים ביותר שניתן לבחור בהם.

מדובר בטיול שמתאים לכל הגילאים, וכל בני המשפחה יכולים להשתתף בו בביטחון מלא. טיולי ג'יפים בים המלח עם חברת היי הג'יפ הם דרך מצוינת לחוות את הקסם של ים המלח ולהעשיר את הידיעות על האזור עצמו.

שילוב של אטרקציות בים המלח לבין נסיעת שטח

הטיול באזור ים המלח כולל נסיעה סביב מערות נזירים חבויות, היסטוריה יהודית ועולמית מרתקת, וכן פיסות יפות של גאולוגיה ייחודית לאזור זה. מדובר באחד האזורים היפים ביותר בארץ, והוא כולל גם היסטוריה יהודית של אלפי שנים (מגילות ים המלח, למשל).

הנסיעה בטיול הג'יפים באזור כוללת גם הסברים מפי הנהגים של חברת היי הג'יפ, שהם מורי דרך לכל דבר בשעת הטיול. כך מובטח שתקבלו גם ערך מוסף לטיול באזור, פרט להנאה שיש בנסיעה מלאת אדרנלין בשטח המדברי.

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים בים המלח, טומנים בחובם את האפשרות להתרשם מקרוב מהנופים המרהיבים של ים המלח והסביבה, להכיר אתרי טבע חדשים ומדהימים וכמובן, להנות מחוויה מאתגרת ומהנה אשר יכולה להתאים לאנשים בכל טווחי הגילאים.

איך ליהנות מטיולי גיפים במצפה רמון?

כל מי שמבקש ליהנות מאותם טיולי ג'יפים בים המלח, יבקש כמובן, ליהנות מהטיול המהנה והחווייתי ביותר בנמצא. בכדי ליהנות מטיול שכזה, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן את הטיול בתבונה – או לפחות להשקיע בבחירת החברה אשר מציעה טיולי ג'יפים שכאלו.
כידוע, חברה מקצועית ומנוסה, בעלת ניסיון פרטני בהוצאת טיולי ג'יפים בים המלח, תהיה ערוכה לקחת אתכם למקומות המיוחדים והמרשימים ביותר, לאפשר לכם להתרשם מהטבע המדברים הקסום והמרהיב של הסביבה ואפילו לשמוע סיפורים מיוחדים על ההיסטוריה ועל האתרים השונים – מה שיכול לשדרג את חוויית הטיול.
חברה שכזאת, תדע להתאים את הטיולים באופן פרטני לדרישות ולצרכים שלכם ממנו – וזאת, בהתבסס על שורה של פרמטרים שוכנים כגון: הרכב המטיילים, גילאי המטיילים, הציפיות הייחודיות מאותו הטיול ועוד..

כמובן, שככל שאוספים יותר מידע לגבי אותה החברה ודואגים לבחור אותה בצורה מושכלת ונבונה, כך מעלים את הסיכויים שטיול הג'יפים, אכן יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים ויענה על מלוא הציפיות ממנו – ואף יפתיע לטובה.

טיולי ג'יפים במצפה רמון

אטרקציות באזור

אזור ים המלח מלא באטרקציות שונות. ניתן לשלב ביקור באטרקציות אלה עם הטיול עצמו. זאת מכיוון שהטיול שלנו יכול להיתפר בצורה מותאמת אישית לצרכים ולרצונות של המטיילים. מומלץ לקבל ייעוץ מהצוות המנוסה שלנו לגבי אופי הטיול, אך בהחלט ניתן גם לשלב בטיול הג'יפים עצירות לפי רצון המטיילים.

טיולי ג'יפים בים המלח יכולים גם להוות מקור להשראה עבור כל אחד. זוהי הזדמנות להניח מאחור את טרדות היום יום ולהתמסר לשקט של המדבר ולעוצמה שלו. במהלך הטיול ישנן דרגות שונות של נסיעה אתגרית, כך שניתן גם ליהנות ממקומות מקפיצים וגם מנסיעה שקטה יותר במהלך אותו הטיול.

חוויה מלאת אדרנלין עם היי הג'יפ

חברת היי הג'יפ מזמינה אתכם להצטרף לטיולי ג'יפים בים המלח וליהנות מחוויה מדברית חד פעמית באזור. החברה מחזיקה צוות נהגים ומורי דרך מנוסים, שיהפכו את החוויה של הטיול לחוויה מיוחדת ביותר. החברה מפעילה טיולים בכל רחבי בארץ, ולא רק באזור הדרום ובים המלח. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנחנו נדאג לתפור יום טיול מאתגר ומהנה בהתאם לצרכים שלכם – בכל אזור שהוא ברחבי הארץ.

טיולי ג'יפים בים המלח

בים המלח הינו יעד לשלשה סוג תיירות: (א) תיירות נוף. בהיותו הבקע היבשתי הנמוך בעולם, כחלק מן הבקע הסורי אפריקאי הנימשך מקרן אפריקה עד בקעת הירדן בגליל העליון, יוצרים קוי ההעתק טופוגרפיה מרשימה ומליאת הדר המפעימה לב המטיילים, קצת בדומה לניצפה בישימון ימי נטול חיים – על גדותיו יש נאות מדבר באיזורים שונים הכן שקַוֵי פרשת המים משגרים אליו סחף אלוביאלי דשן ומים להחיות כל חי. התוצאה מיקבצי ירק ברורים בתוך החום צהבהב המונוטוני, אליהם מתלקטים מיני צומח – בעבר המרכז העולמי של בושם האפרסמון, חרקים, עופות ייחודים כגון טריסטרמית, צוקית, סלעית ועוד,  ובעלי חיים מאפיינים: יעלים, שפני סלע, ועד לפני שנים ספורות – הנמר הישראלי המדברי, תת-מין שהיה מותאם לסביבה החמה ויבשה הזו של טיולי ג'יפים בים המלח, ודילל את להקות היעלים. לצערנו,  הלחץ האנושי גרם לצמצום אזורי תפוצתו וכנראה שנרדמנו בשמירה והנמר הארצי ישראלי ניכחד במשמרת ההרסנית שלנו.נכיר נופים מלאי הדר וגם בעלי כנף מיוחדים כמו העורב ההודי שהסתנן ומכסח את העופות המקומיים שלנו, אך  אפשר לנחש שגם למשפחות הנחשים, אם לא נחוש ייגרם נזק. מה יש לנו פה? יש נחשי מדבר קלסיים כגון עכן לסוגיו ושפיפון. יש זעמן שחור שבכל הארץ כשאומרים נחש שחור חושבים עליו כמועיל ובלתי ארסי, נחש עכברים. אבל פה? פה יש גם פתן שחור – בעצם קוברה מקומית, יש שרף עין גדי הזעיר והקטלני – צפעון שחור. הארסי ביותר בישראל על פי מדד LD50.  ב 14 יולי 2002 נפטר אלי אסייג מהישוב רימונים שאחז בו סמוך לראשו ובכל זאת הצליח הזוחל להפנות ראש (נטול התרחבות) ולהכישו באגודל; נחש זה מכיש הצידה בשן אחת. האיש מת תוך 15 דקות. גם ב 2017 היתה הכשה של נחש זה באיזור דימונה. הצעיר שהוכש ניצל. למה אנחנו מספרים? כי אנחנו בהיי הג'יפ טיולי ג'יפים במצפה רמון אחראים ורוצים אתכם זהירים ובריאים. אסור לדחוף יד לסבך לא ברור, או להרים אבן שטוחה גדולה.עין גדי ועין פשחה הינם מוקדי רחצה מצהילי לב, שניהם נחשבים שמורות טבע, אם שומרים על ענוה ולא נלחצים מהמוני המבקרים. מערת הקמח, אשת לוט ועוד הנם גם מוקדי תיור מקובלים. כיום אולי יתווספו שיפעת הבולענים לאטרקציות, אם כי כבר בתנ"ך ניזכרת נפילת מלכים לבורות (בראשית יד פסוק י.  בקשו ממדריכי היי הג'יפ טיולי ג'יפים בים המלח להתמקד במה שמעניין אתכם ומומלץ על ידם.(ב) תירות ארכאולוגית.  תחת כותרת זו נזכיר את שרידי חקלאות עין גדי העתיקה בה שימרו בהסתרה את סודות גידול האפרסמון הקדום עד שהרומאים, אחר החרבת ישראל – גזלו גם מורשת זו. כיום גדל העץ בערב הסעודית, ללא טפוח מיוחד ולשם היי הג'יפ טיולי ג'יפים בים המלח. לא נוסעים.  אתרים נוספים הינם מיבצרי מיכוור (בשטח ממלכת ירדן) ומצדה, וחירבת קומארן שהיה מרכזה של כת מסוגרת שנוטים לזהותה עם האיסיים הידועים מכתבת יוסף בן מתתיהו, ההיסטוריון בן-התקופה.

(ג)  תיירות רפואית.  האויר היבש והצלול מהווה אטרקציה לבעלי בעיות נשימה – אסטמה ברונכיאלית, אמפיסימה וכו' ימצאו מזור מהשהות פה.  פגועי עור כגון פסוריאזיס – יחושו הטבה בשל המליחות הגבוהה והשמש (האגם הינו הרביעי במליחותו בעולם, ברך פי עשר מאשר הים התיכון). ולמעשה המקום ייטיב עם רוב הבאים בשעריו ולכן ריבוי מלונות ומסעדות.

טיולי ג'יפים בים המלח

טיולי ג'יפים של היי הג'יפ  באזור המרכז הצפון ,טיולי ג'יפים במצפה רמון, הרי אילת וכמובן טיולי ג'יפים בים המלח הם הריגושים החזקים שאנחנו נותנים  למטילים שלנו חוויות מיוחדות באזורים של ים המלח והנגב בהם  מדבריות גדולים, כאשר  אנחנו מתכננים טיולי ג'יפים באזורים  האלו ובעיקר סביב ים המלח, אפשר גם טיול רגלי מעגלי באזור מקסים זה של טיולי ג'יפים בים המלח.

טיולי ג'יפים שלנו היי הג'יפ טיולי ג'יפים במצפה רמון תמיד מדהימים .  טיולי השטח שלנו לוקחים אתכם למקומות שכלי רכב רגיל לא יכול להגיע ,ללא רכב 4×4.לכן אנחנו ממליצים להחנות את הרכבים שלכם בנקודה קבועה מראש ואנחנו נאסוף אתכם ובסיומו של טיול ג'יפים בים המלח, נחזיר אתכם עייפים אך מרוצים לרכבים שלכם בדרכך הביתה.

מסלולי טיולי ג'יפים באזור ים המלח

אזור טיולי הג'יפים משופעים במיגון רב של פלאי עולם ים המלח כולו סגולה לבריאות טובה אנשים רבים מכל העולם מגעים על מנת לטבול במימיו ולנצל את סגולותיו המיוחדים. באזור נמצאים מפעלי ים המלח שמוצאים מלחים אשלגן ועוד חומרים מיוחדים על מנת לייצאם לכל העולם. במחירים יקרים מאד. באזור אף מבחר גדול של בתי מלון ברמה טובה  מאד, ובדרך כלל מפוצצים באנשים בכל ימות השנה. האזור של בתי המלון מתפתח מאד מבחינת קניונים ,ומלונות חדשים לתפארת.

הטיולים שלנו מתבצעים באזורים הסמוכים לים המלח בעקר בוואדיות ובנחלים הנשפכים לים. בתקופת הגשמים האזור מסוכן לנסיעה בגלל הזרמים החזקים שגורמים לאסונות קשים מידי שנה. יש להזהיר מידי פעם לפעם את האזרחים שחושבים לי זה לא יקרה.

יש אפשרות להתחיל את טיולי הג'יפים בים המלח באזור מעלה אדומים ממשיכים לאורך המצוקים מעל ים המלח ומשם בדרכים שונות דרך עין גדי מצדה עד לאזור מדבר יהודה הדרומי. ושם בעצם מתחיל העקשן האמתי במדבר שם גם נוכל להכיר את תרבות הבדואים אכילת פיתות ורכיבה על חמורים.

ראוי לציין שגם באזורי הטיולים של  ערד יש מסלולי טיולי ג'יפים רבים. אפשר להתחיל את הטיול גם בירידה דרך העיר ערד לאחר ששתינו קפה ומאפה בתחנת הדלק של ערד. משם נצא לכיוון מצדה ונרד במעלה יאיר הקשה לנהיגת שטח מומלץ אך ורק לנהג מנוסה מאד לרדת בירידה מסוכנת וקשה זאת. על( שם יאיר מפקד סיירת צנחנים.) בסופה של הירידה נגיע לכביש שייקח אותנו לאזור בתי המלון ומשם נמשיך בדרכנו דרומה .

טיולי ג'יפים

טיולי ג'יפים  היא דבר מיוחד.

כדי ליהנות ב טיולי ג'יפים במצפה רמון צריכים לקחת חברת טיולים מנוסה מאד. הנסיעה בג'יפ לפעמים  קשה ומעלה את הדופק .טיולי הג'יפים מתאימים לכל הגילאים מגיל שלוש ועד 120 שנה. אנחנו עורכים  ימי הולדת בשטח ,בר מצוות, ימי רווקים ורווקות, ארוחות בשטח. בישראל אין נהיגה עצמית ברכבי החברה של היי הג'יפ. לנו יש את כל הביטוחים לטיולים מאין אלו ונהגי ג'יפים בעלי ניסיון רב בנהיגת שטח.

במשך הטיול נעצור במקומות מעניינים מאד נערוך תצפיות על האזור של ים המלח ואף נוכל לתצפת על אזור הרי אדום במדינת ירדן, שם נערכו לפני הסכם השלום ,פשיטות על קני מחבלים באזור חנזירה נחל רם,ואדי משה במבואות פטרה הקסומה הפשיטות נערכו ע"י לוחמי "סיירת שקד" הגיבורים.

 טיולי ג'יפים בים המלח

טיולי ג'יפים בים המלח באזור ים המלח הבקעה העמוקה בעולם, קרוב ל 400 מטר מתחת פני הים, המהווה חלק מן השבר הסורי אפריקאי שתחילתו בקרן אפריקה של סומליה ואריתריאה. בשולי ההרים פה ניתן לחזות בשיכוב בקו ההעתק. הסטורית היה פה איזור שוקק חיים וירוק לפי עדות התנ"ך (בראשית יג), והיה זה מקומן של חמש ערי "ככר סדום": סדום, עמורה, צבויים, אדמה, צוער. הסביבה הירוקה נגוזה והערים נימחו בבקר אחד של מהפך וולקני אדיר בימי אברהם ולוט, כעונש על עבירותיהם.  נטייל באזורים מדהימים של טיולי ג'יפים בנגב. נופים מרגשים ומרגיעים של נחל חימר, נחל סדום, אשת לוט, מעלה יאיר, ועוד נחלים וואדיות עוצרי נשימה, העוזרים לך להרגשת שלווה אדירה. באיזור פריטי חי וצומח ייחודיים למקום, כמו צפור הטריסטרמית, ויעל הנגב Ibex. עד לא מכבר היה זה ביתו של זן נמרים מדבריים קטן (נמר עין-גדי) שלצערנו ניכחד. כיום טורפי היעלים הינם במיוחד זאבים מדבריים.  אי אפשר שלא להזכיר את עץ הבושם המופלא – אפרסמון, שמטעי עין גדי יצא שמם בעולם בשלו, והרומאים עקרו אותם כעונש על תשוקתנו לחירות לאומית.  בסיום טיולינו באזור ים המלח נמשיך להדרים  וליהנות עם טיולי ג'יפים באילת

טיולי שטח בים המלח

טיולי ג'יפים בים המלח מהווים הזדמנות מצוינת לחזות ולבקר באחד מהאזורים היפים והמרתקים בארץ. ים המלח עצמו הוא תופעה ייחודית המפורסמת בעולם כולו. ים המלח נודע בתור הנקודה היבשתית הנמוכה ביותר בכדור הארץ. הוא חלק מבקעה שנוצרה כתוצאה מהשבר הסורי-אפריקני, שהוא מפגש של שני לוחות טקטוניים גדולים.

האזור עצמו של ים המלח הוא אזור מדברי יפה ומיוחד, ויש הרבה מה לראות בו במהלך טיול ג'יפים. הוא נמצא בנגב, שהוא האזור המדברי של ארץ ישראל. סביב ים המלח ישנם מסלולי טיול רבים שמתאימים לנסיעה חווייתית בג'יפ.

טיולים ייחודיים עם חברת היי הג'יפ

לנסיעת שטח בג'יפ באזור ים המלח יש הרבה יתרונות. אין כמו אבק הדרכים של המדבר כדי לספק חוויה מהנה ומלאת אנרגיה לכל המשפחה. מטיול ג'יפים בים המלח וסביבתו יכולות ליהנות כל סוגי הקבוצות. הטיולים מתאימים לילדים ונוער, לזוגות, לקבוצות חברים, לצוותים בעבודה ביום גיבוש ולכל אחד בעצם.

חברת היי הג'יפ, בניהולו של איש השטח הוותיק יוסי הלפמן, מצטיינת בארגון והתאמה אישית של טיולי ג'יפים לכל סוגי הקבוצות. מסלולי הטיול נקבעים בהתאם להעדפות ולתחומי העניין של המטיילים. ישנו היצע רחב של מסלולים שניתן לבצע באזור הנגב וים המלח.

את כל הטיולים של היי הג'יפ מלווה הדרכה מקצועית של הנהגים, שהם גם אנשי שטח מנוסים. אם אתם שוקלים מה יהיה היעד הבא של הנסיעה שלכם, מומלץ לקפוץ לאזור הדרום וליהנות מהחוויה של טיול ג'יפים אנרגטי ומקפיץ.

טיולי ג'יפים בים המלח יכולים לטמון בחובם חוויה קסומה ובלתי נשכחת – ולכן, אם גם אתם מתכננים חופשה בים המלח או יום כיף לעובדים בסביבה, ההמלצה היא לא לוותר על טיול שכזה. כאמור, בכדי שהטיולים אכן יענו על הציפיות מהן, יש לבחור בחברת טיולי ג'יפים מקצועית ומנוסה – ובמקום הזה בדיוק חברת היי הג'יפ מייסודו ובניהולו של איש השטח הוותיק והמנוסה, יוסי הלפמן נכנסת לתמונה.

החברה מציעה טיולי ג'יפים עבור אנשים פרטיים, חברות וקבוצות בסדרי גודל שונים ומתמחה בטיולי ג'יפים אתגריים וחווייתיים.
חברת היי הג'יפ שמה דגש לא רק על איכות הטיולים, אלא גם על שירות הלקוחות וכחלק מכך, היא מקפידה להקשיב למלוא הדרישות והציפיות של הלקוחות מהטיולים ולספק את המענה המקיף והאיכותי ביותר על אותן הבקשות.

למי מתאים הטיול?

כאמור, טיולי ג'יפים בים המלח ובסביבתו מתאימים לכל סוגי הקבוצות והמטיילים. טיולים אלו מתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים, אך הן מתאימות גם למטיילים בוגרים בכל הגילאים.

אם אין ברשותכם ג'יפ, ואתם אוהבים את החוויה של טיולי ג'יפים, כדאי להרים טלפון ולקבוע תאריך לטיול ייחודי בים המלח. הטיולים מתאימים מאוד גם לציון של אירועים חגיגיים – ימי הולדת, קידום בעבודה, ימי נישואין, טיול לפני מסיבת רווקים או רווקות ועוד.

כל מי שאוהב טבע ואוהב להגיע למקומות ייחודיים בעזרת ג'יפ יכול ליהנות מטיולי ג'יפים בים המלח.

מקומות אטרקטיביים במסלול

מדובר באחד האזורים היפים בארץ. מסלולי הטיולים בים המלח כוללים נסיעה בין בורות מים, קניונים, ואדיות וערוצי נחלים. ישנם מקומות היסטוריים רבים שנמצאים במסלול, כמו מנזרים עתיקים ואתרים נבטיים שונים. בעזרת הג'יפ ניתן להגיע גם לנקודות אטרקציה שונות ולשלב אותן בטיול, כמו למשל לעשות סנפלינג במצוקי דרגות.

טיולי הג'יפים בים המלח מאפשרים למצות את כל המקומות האטרקטיביים שנמצאים בסביבה. ניתן להגיע לנקודות תצפית ייחודיות וגם לנסוע באזור עין בוקק, בקרבת רצועת המלונות הידועה של ים המלח.

ניתן לצאת לכמה מסלולים אפשריים באזור, ומגוון האפשרויות הוא באמת עצום. אתם מוזמנים ליהנות מאזור ים המלח על ידי טיול ג'יפים מהנה ובלתי נשכח עם היי הג'יפ.