טיולי ג'יפים בדרום

טיול ג'יפים בים המלח

נסיעה טיולי ג'יפים בנגב בארץ נתפסת הרבה פעמים כמשהו שעושים בצפון או בדרום. אך האמת היא שלא מוכרחים להרחיק בנסיעה כדי לחוות מסלולי טיול יפים ומאתגרים. ניתן לעשות זאת גם באזור מרכז הארץ. טיולי ג'יפים במרכז מאפשרים ליהנות מטיול שטח גם בקרבת כל מי שגר באזור המרכז.

טיולי ג'יפים

במרכז הארץ ישנם מסלולי טיול וטבע יפים ומהנים, שניתן לחוות אותם בצורה כיפית ומלאת אדרנלין על גבי ג'יפ. גם באזור המרכז ישנן שמורות טבע וערוצי נחלים נסתרים, שלא לדבר על כל המסלולים הנהדרים שישנם באזור ירושלים וסביבתה.

טיולים בדרום מסלולי שטח

טיולי ג'יפים במרכז מתאימים במיוחד לכל מי שאין ברשותו רכב לנסיעת שטח ומעוניין ליהנות מטיול מקפיץ בג'יפ. מדובר בסוג פעילות שמתאימה במיוחד לקבוצות ולמשפחות עם ילדים בגילאים שונים.

היתרון הגדול של טיולי ג'יפים במרכז הם שאין צורך להרחיק בנסיעה כדי לחוות אותם. קל להגיע למסלולים אלה מכל מקום בארץ, ליהנות מיום טיולי ג'יפים בנגב, ולחזור הביתה כאשר יורד הערב.

את אופי הטיולים של חברת היי הג'יפ ניתן להתאים באופן אישי לקבוצה שמתארגנת. ניתן להחליט כמה זמן יימשך הטיול, באילו מסלולים בדיוק הוא יתרחש והיכן תתבצענה עצירות לאורך היום. ההתאמה האישית של אופי הטיול בג'יפ מאפשרת גם לשלב אטרקציות נוספות במהלך הטיול. ניתן לבקר באתרים תיירותיים והיסטוריים מעניינים,טיולי ג'יפים בהר כרכום. ולחזור לאחר מכן להמשך נסיעת השטח בג'יפ.

טיולים לקבוצות

אם אתם שואלים את עצמכם למי בדיוק מתאימים טיולי ג'יפים במרכז – התשובה היא שלכולם. הטיולים מתאימים לקבוצות בכל הגילאים ובכל סוגי ההרכבים. הם מתאימים גם לזוגות ומשפחות, גם לקבוצות חברים שמתארגנות ביחד וגם יכולים להתאים לימי גיבוש וכיף לצוותים במקומות עבודה. החוויה המשותפת של טיולי ג'יפים בנגב היא חוויה מגבשת ביותר, ולכן מתאימה לכל סוג של צוות.

מכיוון שניתן לבצע התאמה אישית של הטיול, ראשי הצוותים יכולים להחליט במה להתמקד במהלכו ואיזו פעילות נוספת הם רוצים לשלב על מנת להעשיר את המשתתפים בטיול.

טיולי ג'יפים

לנסוע עם היי הג'יפ

חברת היי הג'יפ היא חברה וותיקה ומנוסה שמארגנת טיולי ג'יפים במרכז כבר שנים ארוכות. החברה מנוהלת על ידי איש השטח יוסי הלפמן, וכל הנהגים שעובדים בה משמשים גם כמורי דרך בטיול. החברה מציעה טיולים איכותיים בהתאמה אישית בכל רחבי הארץ וגם באזור המרכז.

אם אתם מחפשים דרך מקורית לבצע יום טיול בשטח עבורכם או עבור העובדים שלכם, כדאי לפנות להיי הג'יפ ולתאם טיולי ג'יפים בדרום שאותו לא תשכחו זמן רב.

מכיוון שבורכנו במדינה מלאת טבע ואזורים יפים שבהם ניתן לטייל, האפשרויות עבור יום טיול בג'יפ הן כמעט בלתי מוגבלות – ולכן יש רק לבחור את אופי החוויה שאתם מעוניינים בה. היי הג'יפ תשמח להיות שם בשבילכם למטרה זו וללוות אתכם ביום טיול מאתגר ומהנה.

טיולי ג'יפים בדרום

לא מעט אנשים אשר ביקרו בדרום, נשבו בקסם שלו, התאהבו בנופים המדבריים, באווירה הייחודית, השלווה והמרגיעה, באתרי הטיולים המגוונים וכמובן גם בפעילויות ובאטרקציות שונות הנחשבות לייחודיות לאזור זה.
גם מי שכבר שבוי בקסם של הדרום וגם מי שמבקש להכיר אותו קצת יותר, ישמח לגלות שקיימת אפשרות לחוות את אזור הדרום בצורה קצת שונה ואותם טיולי ג'יפים בדרום, יכולים להוות כדרך האופטימאלית להשגת המטרה.

כל מי שמתעניין בטיולי ג'יפים בדרום, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות, אשר נבדלות אלו מאלו בין היתר באזורים בהם הטיולים מתקיימים, כאשר בין האפשרויות הבולטות והאטרקטיביות המוצעות: טיולי ג'יפים באזור מצפה רמון, טיולי ג'יפים באילת, טיולי ג'יפים בנגב, טיולי ג'יפים בערבה, טיולי ג'יפים בים המלח ועוד..
כך, שאחת ההחלטות אותן חשוב לקבל בתחילת הדרך, נוגעת לאזור המבוקש לטיול (במידה ואין העדפה ספציפית, ניתן להתייעץ עם נציג מטעם חברת הטיולים, על מנת שזה יסייע בבחירה).

בשלב הבא, חשוב כמובן לבחור בחברה אשר לצד העובדה שהיא מציעה טיולי ג'יפים בדרום, היא גם מחזיקה בידע, ביכולות ובכלים, להתאים את טיולי הג'יפים לצרכים ולדרישות של לקוחותיה מאותם טיולים.

טיולים המותאמים לכל מזג האוויר
טיולי ג'יפים בדרום יכולים להתקיים בכל ימות השנה וכמעט בכל תנאי מזג האוויר (כמובן, כל עוד לא קיימים סיכונים שונים לסופות ולשיטפונות).

כידוע, לכל עונה יש את הקסם שלה ואת ההשפעה שלה על נראות נופי הדרום. בנוסף, לכל אחת מעונות השנה יש גם את אותם אתרים באזור הדרום, אשר נחשבים לאטרקטיביים במיוחד לביקור במהלכה.

כמובן, שבמידה ומקפידים לבחור חברה מקצועית ומנוסה בתחום של טיולי ג'יפים בדרום, הצוות המקצועי של אותה החברה, ידע לתכנן את מסלולי הטיולים, אשר נחשבים כמתאימים ביותר לאותם התנאים ולאותו מזג אוויר.
מעבר לכך, בחירה בחברה מקצועית ומנוסה, תבטיח גם צוות מקצועי, אשר יבטיח שהטיולים גם יהיו בטיחותיים.

כאמור, בכדי ליהנות מכל התועלות הללו יש לבחור את חברת הג'יפים תוך דגש על פרמטרים כמו:  שנות הניסיון של אותה החברה, מי הצוות של אותו החברה – וכמובן, מה הרקע וההכשרות שלהם בתחומים הרלוונטיים, האם החברה ערוכה להציע טיולי ג'יפים גם לקבוצות גדולות, האם החברה מקפידה על תחזוקת הג'יפים (ובאלו ג'יפים מתקיימים הטיולים), תודעת השירות של החברה ומה כוללים הטיולים – האם לדוגמא, הם יכולים לכלול עצירות בנקודות שונות, סיפורים מיוחדים על האתרים השונים ועוד.. כאשר, דגש על כל הפרמטרים הללו, יסייע לבחור בחברה המתאימה לטיולים ולא משנה לאיזו עונה מעונות השנה הם מתוכננים.

מעוניינים בטיולי ג'יפים בדרום?

אם גם אתם מעוניינים בטיולי ג'יפים בדרום ומבקשים ליהנות משירותיה של חברת טיולי ג'יפים, אשר עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים – תשמחו לגלות כי חברת היי הג'יפ, מיסודו ובניהולו של איש השטח יוסי הלפמן, יכולה להוות כבחירה המוצלחת ביותר למטרה.
כמובן, שטיולי הג'יפים המוצעים על ידי החברה, מותאמים באופן פרטני לדרישות ולצרכים של הלקוחות – כך שאם חשקה נפשכם לעצור בנקודה קסומה ולעשות פיקניק בחיק הטבע, הצוות של החברה, ידאג שרצון זה יתממש וכמובן, יענה על מלוא הציפיות שלכם.
לקבלת פרטים נוספים על החברה ועל הטיולים, מוזמנים ליצור קשר עם החברה.

טיולי ג'יפים בים המלח

טיולי ג'יפים בדרום במדינה הם תמיד חוויה ייחודית.
אזור זה שופע מסלולי טיול מיוחדים באווירה מדברית מקומית.
כאשר מתכננים טיול באזור הזה, ובמיוחד סביב ים המלח, טיולי ג'יפים במצפה רמון
ואפשר לבחור לעשות טיול רגלי או לבחור ללכת על טיולי ג'יפים בים המלח. 

הטיולים של היי הג'יפ מאפשרים לראות מקומות שלא ניתן
להגיע אליהם ללא כלי רכב 4×4. יש הרבה פינות
אטרקטיביות שמחייבות נסיעה בשטח על מנת להגיע אליהן וליהנות מיופיין.

מסלולים באזור ים המלח

ים המלח הוא אזור תיירותי מזמין במיוחד –
 ויש לכך סיבות טובות. מדובר באזור הנמוך ביותר בעולם
ובעל נופים מדבריים עוצרי נשימה.
הים עצמו הוא ימה מלוחה שלמי המלח שלה סגולות בריאותיות רבות.
מסביב לים יש אזורי טיולי שטח נפלאים
 שמהווים הזדמנות מושלמת לבצע טיולי ג'יפים בים המלח.טיולי ג'יפים בהר כרכום

הטיולים של היי הג'יפ סובבים סביב הימה עצמה.
 הם כוללים סיור ממונע באזור מדבר יהודה וליד
ים המלח וכוללים גם מבט על הנחלים הרבים שזורמים אל הים עצמו.

יום הטיול מתחיל במישור אדומים וממשיך בנסיעת שטח
מלהיבה בהרים. במהלך הנסיעה בשטח נעצור גם ונגלה
 אטרקציות שונות שמחכות בדרך,
כולל מפגש עם בדואים החיים באזור ורכיבה על חמורים.   

גם אזור עין גדי בדרום הים מכיל מסלולי שטח רבים.
ניתן להתחיל את היום בשתיית כוס קפה בקיבוץ עין גדי
ולהמשיך לתוך יום מלא נסיעת שטח ואקשן.
הטיולים ממשיכים אל שמורת עין בוקק, שלידה נמצא גם ריכוז המלונות של האזור.
 ניתן לראות גם את נחל תמר, נחל פרס ונחל ערוגות – 
המכילים מסלולי שטח מהנים המסייעים ליהנות מהנוף המקסים של מדבר יהודה וים המלח.

הטיול יסתיים בביקור במצוקי דרגות,
 שם ניתן לקיים תצפית מרהיבה מהגובה על ים המלח עצמו ועל כל הסביבה.  

חוויית הנסיעה ב טיולי ג'יפים בהר כרכום

הנסיעה בג'יפ היא חוויה  בפני עצמה. האוויר הפתוח, הטלטלה של הנסיעה וההנאה מתנאי השטח
 והדרך מייצרים חוויה מהנה המתאימה לכל גיל.
אין צורך בשום הכנה מוקדמת על מנת ליהנות מיום הטיול.
צריך רק להיכנס לרכב ולהתחיל לנסוע בשטח.

טיולי ג'יפים בים המלח כוללים את כל היתרונות של טיולי ג'יפים בנגב.
 זוהי חוויה של הרפתקה ושל נסיעה בתנאים שיכולים
להיות קשים ומאתגרים לנהיגה.
הם מלאים באדרנלין ומציעים אפשרות לראות מקומות
לא ניתן להגיע אליהם בדרך אחרת.

טיולי ג'יפים בים המלח עם היי הג'יפ

הטיולים של היי הג'יפ מאפשרים גם למי שאין לו רכב 4×4
ליהנות מחוויית הנסיעה בשטח. יוסי וכל הצוות
המסור של החברה יעשו הכול על מנת להבטיח לכם יום בלתי נשכח.

הנסיעה בג'יפ מאפשרת להגיע למקומות חבויים ונסתרים
באזור ים המלח. כמו במקומות אחרים במדינה היפה שלנו,
גם באזור זה ישנם נחלים רבים וואדיות, מיני בעלי חיים
שניתן לראות בדרך וצמחייה ייחודית האופיינית למקום.

ביחד עם הנסיעה בשטח,
ניתן לשלב במהלך הטיולים של היי הג'יפ גם עצירות ואטרקציות נוספות.
ניתן לקיים ארוחות בשטח, לעשות סנפלינג במקומות שונים בדרך,
להיפגש עם אוכלוסייה מקומית וגם לבקר במסעדות או במרכזי מבקרים מקומיים.

פתרון מצוין לימי צוות וגיבוש

טיולי ג'יפים הם הזדמנות מצוינת לערוך אירוע לצוות במקום העבודה. מקומות עבודה רבים מחפשים דרכים חדשות לגבש את העובדים ולתת להם יום מנוחה שיטעין אותם באנרגיה ויחזיר אותם לעבודה עם כוחות מחודשים.

ימי צוות בהדרכת חברת היי הג'יפ טיול ג'יפים מקרבים בין העובדים ומעניקים להם חוויה שהם לא ישכחו במהרה. בנוסף לימי צוות, טיולי ג'יפים מתאימים גם לסוגים רבים של קבוצות. ישנן חברות מקצועיות רבות שמשלבות בטיולים אלו גם אטרקציות שונות שנמצאות באזור הטיול ומאפשרות לבצע עצירות מתוכננות לפיקניקים בטבע או במסעדות מיוחדות שנמצאות ליד המסלול. האלו ולחוות אותם בצורה בלתי אמצעית. בעזרת הג'יפים ניתן להגיע לכל אותם אתרים בשטח שאין כל דרך אחרת להגיע אליהם. הטיול בג'יפ הוא הזדמנות להעמיק את הקשר לארץ ואת ההיכרות עם חלקיה השונים. כל מה שצריך זה לאסוף את המשפחה או את החברים, ליצור קשר עם חברה מקצועית בתחום – ולהתחיל ליהנות.  

אדרנלין טיולי הג'יפים של  היי הג'יפ הם לא סתם טיול ברכב ממונע. הם מציעים חוויה של ריגוש ואדרנלין תוך הגעה למסלולי הטיול היפים ביותר שיש לארץ שלנו להציע. הנסיעה ברכב הפתוח בדרכים מלאות אבק ומהמורות היא חוויה מהדרך. כיפית ומהנה שמתאימה לכל הגילאים ולכל סוגי הקבוצות.

היתרונות של חברה מקצועית בתחום

בזמן הטיול. הנהגים המקצועיים של חברת היי הג'יפ   המכירים את כל פינות החמד הנסתרות שנמצאות חברות רבות מציעות בטיולים שלהן נהגים שהם גם מדריכי דרך מקצועיים ויכולים לתרום מהניסיון ומהידע שלהם להעשרה במסלולים ביותר היפים והמיוחדים בדרך השונים, וידעו להביא אתכם למקומות

הנאה לכל הגילאים

טיולי ג'יפים של חברת היי הגיפ מתאימים מאוד גם למשפחות עם ילדים. מדובר בסוג חוויה שגורמת הנאה בכל גיל. גם אם אין לכם רכב ארבע על ארבע משלכם, ואתם רוצים לצאת לטיול ג'יפים, תוכלו להשתמש בשירותי חברה מקצועית שגם תציע לכם מסלולים שונים ותוכל להתאים באופן אישי את האתרים בטיול לרצונות ולצרכים שלכם.

ילדים ונוער הם קהל יעד שאוהב במיוחד טיולי ג'יפים. לכן, ניתן לשלב טיולים כאלו גם בטיולים שנתיים של בתי ספר או כיציאה ליום כיף משפחתי מגבש. טיולי ג'יפים

מדינת ישראל התברכה בנופים מדהימים מכל הסוגים. יש בה מדבריות, מכתשים, יערות, הרים ירוקים ואתרי טבע יפים ומרתקים. החל מהנופים הירוקים של צפון הארץ והגליל ועד אזור הנגב המדברי בדרום –  לא צריך סיבה מיוחדת כדי לצאת לטיול בין נופי הארץ.

טיולי ג'יפים מאפשרים להגיע לכל המקומות

נהיגת שטח יכולה להיות דבר מאתגר ביותר. חלק מהמסלולים כוללים נסיעה בתוך ערוצי נחלים ובתוך מים זורמים, וחלק כוללים אבק בשפע. כאשר בוחרים לעשות טיולי ג'יפים עם חברה מקצועית אפשר לסמוך על נהיגת השטח האיכותית של מובילי הטיול ופשוט ליהנות

.

לטייל בנגב

חוויה מדברית עם היי הג'יפ

חברת היי הג'יפ היא חברה ותיקה שהוקמה בידי איש השטח והסיור יוסי הלפמן. הטיולים שלנו מיוחדים בכך שהם כוללים המלצות למסלולים שרק אנשי שטח מנוסים מכירים. את יום הטיול נתפור ממש למידותיכם, בהתאם לסוג הקבוצה ולמקומות אותם תרצו לראות.

ניתן, במהלך הטיול בג'יפ, לעצור במקומות יפים ולאכול בסביבה הטבעית. אם תרצו – נמליץ לכם על מסעדות משובחות באזור לעצירה מסודרת יותר. בנוסף, את כל היום בשטח נתבל בפרטי היסטוריה ומידע של הנהגים שלנו – שהם גם מדריכים לכל דבר ועניין.

אנחנו יודעים שמי שרוצה לטייל בטבע מעוניין גם ללמוד ולשמוע הסברים, ואנחנו בהחלט ערוכים לכך. הטיולים של היי הג'יפ הם חווייתיים ביותר, וכל מי שרוצה טעימה מהטבע המהמם של הנגב שלנו – יכול ליהנות מהחוויה הזו. טיולי ג'יפים בנגב הם חוויה של אדרנלין וריגוש. המישורים הפתוחים של המדבר מאפשרים להגיע גם למהירויות גבוהות יחסית, והמעברים בתוך ערוצים ובדרכים הרריות הם מהנים תמיד. זוהי חוויה שכל אחד, בכל גיל, יכול להתחבר אליה. בפרט כאשר משלבים בדרך אטרקציות נוספות כמו טיולים רגליים, סנפלינג, מרכזי מבקרים היסטוריים ומקומות יפים לקיום פיקניק או ארוחה. בנגב, כאמור, ישנם אינספור מסלולים המתאימים לנהיגת שטח. גם אם אין לכם ג'יפ, תוכלו להיעזר בשירותינו על מנת ליהנות מהמדבר היפה בכל עונות השנה.

טיולי ג'יפים בנגב מתאימים ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות מכל הסוגים. טיול בנגב יכול להתחיל מאזור הערבה הצפונית או הדרומית ולהדרים עד לאזור אילת וסביבתה. בנגב יש נחלים רבים, ערוצים וואדיות. נחלים אלו מוצפים בחלק מהשנה, אשר יש גשם רב בחורף, אך הם מתאימים לטיול במרבית הזמן.

יום טיול לדוגמה בנגב יכול להתחיל באזור באר שבע. משם ניתן לנסוע לשמורת פורה ולבתרונות רוחמה – בהם ניתן לחזות בפריחה מדברית יפהפייה. דרומה משם נמצאים המרחבים של הנגב ובתוכם ניתן לטייל באזור נחל גרר. באזור מצויים גם פארקים יפים כמו פארק סיירת שקד ופארק חצרים. טיולי ג'יפים בנגב

הנגב היפה שלנו נפרש מאילת ומגיע עד באר שבע. טיולי ג'יפים בנגב של חברת היי הג'יפ מאפשרים לחוות את הנגב במלוא הדרו.

עבור מי שמגיע ממרכז הארץ ומצפונה – למדבר יש קסם מיוחד. זהו נוף שאנו לא רגילים בדרך כלל לראות ויש בו צמחייה ייחודית ובעלי חיים בטבע שלא ניתן לפגוש במקומות אחרים בארץ. מכל זה ניתן ליהנות כאשר מקיימים טיולי ג'יפים בנגב. הנגב מהווה כשני שליש משטח מדינת ישראל. בגלל גודלו הרב, הוא מסתיר בתוכו מסלולי רכיבת שטח רבים ומהנים. את המסלולים האלה צריך להכיר ולדעת בדיוק איפה יש פריחה בעונה הנוכחית, או איפה הן נקודות התצפית היפות והטובות ביותר. את כל אלו מספקים טיולי ג'יפים בנגב של חברת היי הג'יפ.

הנגב כולל מקומות טיול יפים כמו באזור ים המלח ונחל סדום, אזור המכתשים, נחלים כמו נחל ברק ונחל אמציה ועוד נופים מישוריים והרריים למכביר. ישנם מסלולים המתאימים לעונות שונות בשנה. יש מסלולים מקסימים באביב בנחלים שאחרי הגשמים של החורף, יש מסלולים המתאימים יותר לקיץ – ומסלולים רבים מהם ניתן ליהנות לאורך כל השנה.

 

 

 טיולי ג'יפים באילת

 

נגן וידאו